Fredrik Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 OK... Oddis. Dette ser meget bra ut i forhold til at BMWCCN´s forum nå virkelig kan komme på banen igjen. Jeg registrerer i denne sammenhengen at diskusjoner som har vært her inne uten videre overføres/videreføres til BMWCCN´s forum. Noe gjør vi åpenbart riktig her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Flott! Nå mangler det kun at man kan opptre anonymt på forumet, så skal jeg vende tilbake også. Nå er det jo pissenkelt å lokalisere folk, og en stor sikkerhetsrisiko å dele en prosjekttråd på BMWCCN forumet. Nå er man jo ganske anonym på BMWCCN sitt forum da. Velger jo selv nick og er ingen som kan se adressen din. EDIT: Ser at dette allerede har blitt adressert i denne posten. Beklager det. Men vil legge til at det en ganske god stund har vært stengt for at hvermansen kan se adresse og kontaktinfo til brukerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Noen skriver stort sett alltid tullball og de er det færre av i BMWCCN´s forum. Nivået er derfor generelt litt mer voksent i BMWCCN´s forum. Personlig sier jeg ja takk til begge deler... Så da trenger vi vel egentlig ikke Bimmers om en stund da? Tullball har vi jo på et HELT annet nivå på trim-4-eldre, mens BMWCCN er mer seriøst. (Ironisk ment for de som lurer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå