Michaelw Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Hei, en kompis som kjøpte en E34 M5 Touring (Daytona Violet Metallic) for et par mnd siden og i natt ble den stjålet på etterstad i Oslo.. Om noen ser den, ring Ronny på telefon 91824990 eller politiet! Regnr KZ48144 Takk for hjelpen! Del gjerne dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2012 Share Skrevet Mai 2, 2012 Noen spesielle kjennetegn på bilen? I tilfelle den blir solgt i deler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Mai 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2012 Bilen var vel så og si orginal, med unntak av KW coilovers og sotede ruter. Kort sumert, strøken. Mange timer med polering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronny.a Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 lite kjennetegn.er ikke m ratt i den.bare det fæle bussrattet og litt dårlig eksos.ellers skal den være ganske så plettfri. setter stor pris på alt som kan gjør at jeg får gullet mitt igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Fankens tyvpakk Så jo ut til å være en strøken og fin M5, får håpe den ikke blir skrudd i fra hverandre eller havner i Litauen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 offf fader asså mitt værste mareritt det her, skulle nesten tro at disse m5ene hadde blitt for gamle og uinterresante for biltyvene . Håper den kommer til rette igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bliza Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 kansje det er på tide at folk starter å hive slike inn i bilene sine https://buy.garmin.com/shop/shop.do?pID=67686 . sykt mye tyveri av biler , værtfall ///m biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Det kan hjelpe ja, men eier man noe såpass strøkent eller sjeldent så blir det utført bestillings jobber. Og da hjelper det lite hva man har i bilen. For de gutta kan dessverre sakene sine, og bilen blir scannet eller hva den blir, de finner den uansett. Leste det i en avisartikkel. Og finner man ut så mye som 24 timer senere så er bilen godt på vei til øst Europa allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronny.a Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 noen som vet om startsperre på denne?er dt lett og få den med seg uten nøkkel?eller i såfall er det lett og få tak i nøkkel til denne? mener også det skal være orginal alarm på denne.mente jeg fikk den til og tute.noen vei og komme seg utenom den uten nøkkel? må gjøre litt av politiets jobb her for de gidder ikke løfte en finger!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 På såppas gamle modeller så har ikke startsperre noe å si, den blir startet på 30 sek etter man har kommet seg inn for de som kan det. Ang nøkkel så vet jeg ikke, første som slår meg er rattlås, men det er vell kjapp vei rundt den også. e34 er easy bil å stjele, men igjen, hva er vanskelig bil å stjele for de som driver med det på "heltid". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 En bekjent av meg ble frastjålet sin nye A6 Allroad, de fikk bilen med seg uten nøkkler Norge er kjent i de bilkriminelle miljøene i østeuropa, for å være en "gullgruve" Folk flest har mye penger og kjører flotte biler uten å passe så godt på dem, gir faen i alarm og tracking systemer som er veldig vanlig ellers i europa på kostbare biler. Folk oppbevarer nøkkler og slikt rett innenfor den ulåste utgangsdøren, fordi vi her i Norge har ett avlsappet forhold til slik kriminallitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stenerz1 Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Fikk i går høre at det går rykter her i bygda om at det går en m5 touring i området som er stjålet sør på en plass. Fikk litt hjerte bank når jeg så denna tråden sia jeg og en kompis, natt til lørdag sto å sikla på en dønn strøken m5 touring som vi aldri har sett eller hørt om her i byen før. Hjalp heller ikke at jeg mener at reg. nr var veldig likt. Men når jeg studerer bildet så ser jeg at den jeg så i helga hadde brei typen Grill og o.z mito felger, var det montert på bilen når den blei stjælt? Men siden det vist nokk er noen andre som også skal ha sett en ukjent m5 her i området så skal jeg ta å høre litt rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Fikk i går høre at det går rykter her i bygda om at det går en m5 touring i området som er stjålet sør på en plass. Fikk litt hjerte bank når jeg så denna tråden sia jeg og en kompis, natt til lørdag sto å sikla på en dønn strøken m5 touring som vi aldri har sett eller hørt om her i byen før. Hjalp heller ikke at jeg mener at reg. nr var veldig likt. Men når jeg studerer bildet så ser jeg at den jeg så i helga hadde brei typen Grill og o.z mito felger, var det montert på bilen når den blei stjælt? Men siden det vist nokk er noen andre som også skal ha sett en ukjent m5 her i området så skal jeg ta å høre litt rundt. Det høres ut som den bilen som kom ut på finn.no denne uken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronny.a Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Tar jo ikke lang tid og bytte grill og felger.hvis du tenker på den på finn til 249000 så har vel den en specliste som ikke er helt orginal.så den anonsen her sjøl en natt og fikk nesten hjertestans. Hvis du gidder og høre litt rundt hadde jeg satt utrolig pris på det.vil ha igjen gullet mitt!!! Er og nå på 91824990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronny.a Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 Det som kan være et kjennetegn er at den er malt om for et par år siden.kan se ut som om det kan være litt lite lakk på ett stede.er på siden av fanger venstre bak.skjørt. Er også en liten "skarp" bulk på fører dør.dette er ikke veldig lett og se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå