Ivrig86 Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 bummp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasmuuuuus Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 bor du i tønsberg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 8000 tenkte jeg... billig det med falken dekk =) Nei i Lier rett ved drammen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Hvordan vil disse passe på en E39 ? Med tanke på innpresset osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Som hånd i hanske tror jeg =D Bak er disse 5 serie innpress så du må bare ha en spacer forran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 er det 72.6 nav som e46 bruker (og alle andre utenom e39) eller 74 nav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 jon: De vil passe din bil uansett. De har jo stått på lik din bil. Og om det er 74mm navåpning så er det jo ikke noe problem med en ring inni der. Det er helt normalt. Mener å ha lest at GS-felgene ikke kommer med 74mm navåpning originalt, men de freser ut på forespørsel. Lett sak å se om det har blitt gjort i så fall. Så løyp å kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 hehe sant det stig, de er fine ikke noe å si på det, men Lier er ikke rett rundt svingen da dessverre :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Tror det er noe som heter paller og transportfirma som kan frakte slike ting for folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 haha du sier noe, men har dessverre dårlig erfaring med å kjøpe bilting brukt, er ikke alltid "strøkent" er det samme for alle tydeligvis, derfor er det greit å se hvordan det ser ut i virkeligheten, ser jo meget pent ut på bilen hans da, men hadde vært kjekt med noen nærbilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Hadde di ikke vært strøkne i den sammenheng med at di er brukt ville di aldri stått på bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 er veldig interissert men synd jeg kan for lite om felger og størrelser osv. bor jo i bærum så lier er jo en kort tur for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Di passer på din! =D Må kun ha spacer forran =) Null problemo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå