plugg69 Skrevet Mai 3, 2012 Share Skrevet Mai 3, 2012 Henta oss en sein95modell 328i idag.. Norsk bil, 178tkm, 3eiere, fullt servicehefte, lyst skinn, sebring eksos, senk, litt styling osv.. Er en bil som har stått i ro et år, så er spent på eu kontrollen jeg må ta for å få skiltene ut igjen... Bilen ser grei ut, men har desverre fått et leit rustangrep på en bakskjerm.. Ellers er det de vanlige plassene, så om noen veit av rustfrie bostongrønne e36 forskjermer så bytter jeg dem heller:) Bakluke har jeg på lur, vingen skal bort, men min må lakkes, så kjøper gjerne bostongrønn luke og etterhvert.. Litt usikker på om det blir fint mtp det ser ut som det er lagt klarlakk, gjennomsiktig folie eller noe slikt der vingen treffer på bakskjermene.. Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Lurer forresten på om jeg skal bytte skjørta til standard m3, synes de treffer finere på høyden når du ser bilen i profil.. Fangeren er forresten og skade på, så trenger jaggu bostongrønn fanger og.. Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2012 Slik så den ut i sine glansdager:) Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Så ut som en helt allright bil med et pent interiør, riktig motor har du ihvertfall fått deg, lå denne til salgs på finn.no eller autodb.no? Er egentlig på utkikk etter noe lignende selv. Krysser fingerne for at lyktesenkerene også skal bort etterhvert? Har ihvertfall masse potensialet for å bli lekker igjen denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Lurer forresten på om jeg skal bytte skjørta til standard m3, synes de treffer finere på høyden når du ser bilen i profil.. Ikke noe å lure på - orig M3-look FTW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Ser ut som litt av pengene må gå til bremseslanger og ny innfesting til hovedfestet på bakre bærebru ifølge eu kontrollen.. :-/ og tectylering... Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Har bedrevet vasking.. Har også plagdes som en gal med kjølevannslekkasje, bytta vannpumpe, termostat, termostathuspakning, ser ut som den holder på vannet nå(bank i bordet), så har jeg bytta veiv og kam posisjonssensorer, og fått tak i ny brukt front da vår er skadet. Originale m3 skjørt er på vei,og bakluke uten vinge.. Men sliter med at bilen stopper avogtil når jeg girer ned, så må finne ut hva det kan være.. Sent from my GT-I9100 using Xparent Blue Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå