fizn Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Sjef! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 1, 2012 Share Skrevet September 1, 2012 Spenstig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 takk for kjekke kommentarer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Veldig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Meget lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Ka du tenke til helga Anders ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 den her hadde jeg sansen for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Ka du tenke til helga Anders ? vet ikke helt enda, får se det ann når det nærmer seg, gidder ikke kjøre oppover dersom været ikke er noe å skryte over. til dere andre, takk for hyggelige kommentarer, alltids kjekt at andre også liker bilen har forresten bestilt CF splittere nå, tror det kan bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Så bilen din idag, huska ikke heilt kor.. Var pent med de røde LM felgene. Skilte seg ut for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Ble bra med rødt senter;) passet bilens farge;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 8, 2012 Share Skrevet September 8, 2012 Grisetøft! Endelig noe utenom det vanlige, og som virkelig falt i smak! Gratulerer med konge hjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 igjen, tusen takk for de flotte kommentarene, artig å høre! skiller seg litt ut ja, morsomt å kjøre rundt i rushtiden, får noen rare blikk.. selv om jeg ble fornøyd med felgene, er jeg stadig på jakt etter nye. har vært i dialog med Baan Velgen ang. et sett BBS CH-R i dimensjonene 9x20 ET 35 og 10,5x20 ET 29 med michelin pilot sport tenker mest på bright silver eller antrasitt, er litt usikker der.. tror det kan bli rimelig bra, personlig digger jeg de felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lamar81 Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Denne likte jeg godt, feit combo med felgene! Vet du hvilken toning du har på rutene dine? så bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Denne likte jeg godt, feit combo med felgene!Vet du hvilken toning du har på rutene dine? så bra ut! takktakk! vet ikke hvor mange % de er tonet, men det er originalt fra bmw. har forøvrig kjøpt vinterhjul etter litt om og men, endte opp på et sett originale bmw style 243 felger med nokian hakka R, 225/50/17. satser på det funker bra har også fått cf splittere, men ikke montert, tenker jeg venter litt med de. har også bestilt litt annet snacks som skal bli kjekt å få på bilen har også hatt bilen på detailing: viewtopic.php?f=6&t=242358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 salg av bilen vurderes, ligger ikke på finn.no enda, men har oppretta tråd i forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå