Yngvejos Skrevet Mai 10, 2012 Share Skrevet Mai 10, 2012 antar at disse er orginale hjul da. men hva me yngve som skriver at dem ikke kom med senterlokk orginalt i 15" eller tar han feil? , forresten hva er innpresset på felgene? Jeg tok nok feil, for det er ingen tvil om at disse er originale når man ser på delenr, alpinamerker og ronal logoen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheIronic Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Margarus: Jeg vet ikke hvor lenge jeg holder budrunden, jeg må sjekke litt om felgene. Alle felgene skal være pene i lakken og null kantkjøring. Kan dobbeltsjekke dette når jeg er på verkstedet neste gang. Og selvfølgelig er alle senterlokk med Yngvejos: Det er bra du tok feil da, for da har jeg originale Alpinafelger til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheIronic Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 Bump. Noen som vil ha dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheIronic Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Solgt til Margarus for 2 lapper ink frakt på grunn av noen små kjønnhetsfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå