Dansken89 Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Har snakket med koed idag viser seg at den komplette m5 fangeren dem selger er gått ut av produksjon må bestille den 2 delte isteden å den typiske flaksen min blir nok m5 fanger senere eller ac snitzer fangere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Halloen godtfolk Kan endelig si at jeg er nesten ferdig med bilen! Ihvertfall kjørbart Har noe småplukk til men tar det når jeg får parts Litt bilder: Dirrrrrrrty guuuurl digger foamcanonen til høytrykks spyleren min Ganske preppa til lakkrens, polish og sealer Fangeren var til tørk for di som lurte Og nå hoved bildet Nermere Blir å holde denne tråden ennu siden det blir nesten en prossjekt tråd eller mere rullenede prosjekt Venter nå spent på deler som jeg gleder som en guttunge på julaften og bursdagen sin Gidder ikke å tease dere så blir å ramse opp litt -Hella DE lykter -Baklyker av type hella me sot -Div slite deler og en haug me klips Skulle egentlig ha en en m5 fanger men den var gått ut av produksjon i følge koed (er snakk om den som ikke var i 2 deler btw) Håper dere likte denne store oppdateringen Mvh Dansken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Digger oppdateringen Du har virkelig stått på , og bilen ser flott ut Good job Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Du dette ble virkelig bra! Ser veldig fin ut Ikke tilfeldigvis lyst på en 93mod 520ia delebil? Står på Vollstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Takker for respons folkens norbakken: Vollstad? retard spørsmål: hvor er det? xD hva av stæsj er det på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Takker for respons folkens norbakken: Vollstad? retard spørsmål: hvor er det? xD hva av stæsj er det på den? Hehe, rett på andre sida Tjeldsundbrua, med fartsmåler'n Nei det er pent lite utstyr, men den er ganske grei for rust, kjørbar, men uten front... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2012 Eller fant ut nå doh ikke skinn eller no da? Hmm alt av interesse hva kunne du ha tenkt deg for den da? Ville gjerne ha tittet på den om det er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Eller fant ut nå doh ikke skinn eller no da? Hmm alt av interesse hva kunne du ha tenkt deg for den da? Ville gjerne ha tittet på den om det er mulig Ikke skinn dessverre, men armlener, noe jeg egentlig skulle hatt selv Du må bare stikke innom hvis du vil ta en titt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Halloen folkens:) har fått en fin pakke igår Var også hentet no annet snacks å som kjøleveske konsentrat, microfiber kluter, nye lakkrens pg polering pads, en 32mm fastnøkkel(for viskose vifa ) og motoravfetting Er det noen om vet om det er noe stress å bytte den vannpumpa? Har aldri påtatt meg noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Halloen folkens:) har fått en fin pakke igår [ Bilde ]Var også hentet no annet snacks å som kjøleveske konsentrat, microfiber kluter, nye lakkrens pg polering pads, en 32mm fastnøkkel(for viskose vifa ) og motoravfetting Er det noen om vet om det er noe stress å bytte den vannpumpa? Har aldri påtatt meg noe sånt Koed er tingen ;D kjøpte nettopp bremseveske og kjøleveske til bilen her om daen, fikk høre at kjøler veska var noe herk... :/ Har ikke peil på den vannpumpa di Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Koed er tingen ;D kjøpte nettopp bremseveske og kjøleveske til bilen her om daen, fikk høre at kjøler veska var noe her... :/ Har ikke peil på den vannpumpa di Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Er koed som duger her i denna gården inga stress me den pumpa tror jeg og håper må kikke litt i den manualen jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Der kom ny baklyktene fra parts and retards Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Hei hei lenge siden sist Fikk en fin gave idag fra meg til meg Gleder meg til å få disse lyktene av sex på bilen Har fått en snål elektrisk problem på bilen er sånn at jeg har begge blinklysene og ene kjørelys bak men ingen bremselys og ene kjøre lys Har ikke snøring på ka som har skjedd eller måte på å løse detta Håper dere ble litt tilfreds med denna updaten heh Mvh Dansken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Gratulerer med et fint resultat! Bilen blei strøken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Gratulerer med et fint resultat! Bilen blei strøken:) Takker Ser helt greit ut nå, men kan bli bedre blir nok hel lakkering når pengboka er god å feit igjen heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå