erik strand Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 hej. jeg har fått beskjed fra strandveien auto i trondheim om at jeg har defekt veivhusventilasjon. lurer på om d er enkelt å bytte selv? kostbart? bmw e46 316i 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Lett å bytte selv om du kanskru litt. Men prisen på verksted skal ikke væøre så altfor gærlig heller. Er ikke akkurat en bytte motor type jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Lett å bytte selv om du kanskru litt. Men prisen på verksted skal ikke væøre så altfor gærlig heller. Er ikke akkurat en bytte motor type jobb. Har samme type bil, og samme type problem. Men utifra video DIY jeg har sett, så synes jeg ikke det er en enkelt jobb for en som skal skru for første gang. Greit å ha en ved siden, som kan skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik strand Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 mulig jeg spør domt,men hva er diy? å hvordan video Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Har skiftet på min N42, er vel samme motor?Var ca 1400 i deler fra koed, en masse skruing, må av med innsuget, noe knot å få på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erik strand Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 samma motor som meg d ja. avhengi av løftebukk da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bricks Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 nei, men du må ned med dekselet på undersiden. Jeg byttet pakninger på innsuget, bor på en plass der det meste må bestilles, surt å få stopp for at du mangler ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå