Gå til innhold

Min E34 touring: Solgt!

Anbefalte innlegg

Fin e34n har blitt nå:)

Takker og bukker :)

Blir bedre når jeg får råd til coilovers, spacere og får polert felg-kantene. Og får tak i en stilig frontfanger og får lakket bilen rød helt ned, og tonet rutene helt frem. Det er nåværende planer. Så følg med, ting skjer selvom det ikke går så fort som i mange andre tråder :P Begynner å få dreisen på hvitevare-skruinga på jobb nå (er under opplæring enda) så da blir det vel ei råd snart. Skal bytte ut noen foringer også, slik at alt er på stell både kosmetisk og teknisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk, den er (og blir fortsatt) tatt godt vare på :) Jada, var på Lena en liten tur. Var en haug med deilige E36 coupeer der, var du en av dem? Jeg sikler jo så jeg nesten detter ut av bilen på de coupeene deres.. Har så lyst på en slik selv.

Ja. Lufta M'en en tur. Den estorilblå med oz futura :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte på en koselig fortauskant på vei inn på en parkeringsplass i dag, som hjalp meg å fjerne catkilleren ;) Den var litt hardhendt og ødela volvo-leppa samtidig, så nå blir begge deler fjerna for godt.

6j10kup02zlus3c6dzb8.jpg

Ingen som hadde noe å si om forslaget til hvordan bilen kan bli, i innlegget over? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes "det du tenkte deg før vinteren" kommer til å funke knall!, original fanger, legge til tåkelys og lakkert de røde tauekrok lokkene forran sorte, (ikke de bak),

eller m5 front lakkå helt ned, slik at den ikke ser ut som en m pga den lille lakka delen helt ned,

ELLER en ac snitser replica leppe/fanger da originale er vanskelig å finne, og lakke hele i bilens farge, ELLER

kjøpe v8 luft inntak og modifisere slik jeg har gjort med en fanger, ikke ferdig lakka, men går du interisert på min tråd finner du åssen det vil bli seenes ut, (klippa fangeren fra Odd Erik sin v8 tror jeg) og tilpassa en på min ;)

Må legge på v8 front, da blir bilen litt facelifta ;)

Noe av dette var min plan, men bilen skal selges så dette ble skrota :(

Mah opinion da ;)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir som du sier crabfish, M5 styling lakkert helt ned, evt Schnitzer frontfanger. Bredfront hadde vært gromt (panser og grill), men liker sekser-fronten også, så det får bli senere en gang. V8 frontfangeren er fin, men jeg vil ikke ha den selv. Rutene tonet ca 35-40% helt frem, KW var.1 coilovers, 25mm spacere bak og 10mm foran.

Og ja, anlegget blir stående i stil med dekalen dersom den kommer på, ingen fare ;) Snuser på 2stk DD1515, som vil bli pent plassert i 300 liters kasse med LAV tuning.

Stereon består i dag av dette:

Headunit: Pioneer DEH-80PRS (24bit DSP, 3-veis aktiv deling, tidskomp, 16 bånds stereo EQ osv osv..)

Frontsett: DLS UP6 (2-veis 6,5" 150w rms)

Forsterker til frontsett: RF P400.2 (2x150w rms)

Monoblokk: RF T1500.1bd (1700w rms i 1ohm)

Og snart 2stk DD1515 og en egen 2-kanaler til diskantene så jeg får delt aktivt og får stell på tidskompen.

Bakrute er limt igjen og bilen blir støydempet grundig etterhvert. Jeg klarer meg inntil videre da disse bilene er så godt isolert originalt som de er. Må si det er morsomt når det begynner å høres ut som vokalisten står rett foran deg og synger når man lukker øynene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe det klarer du nok fint selv, ellers har jeg ikke noe i mot å hjelpe til litt om du får tatt deg turen til Lillehammer-området :) Ellers kan jeg være behjelpelig med fremgangsmåter og gode tips, du vil nok komme langt på egenhånd med det, ser du :) De overredigerte bildene er HDR-bilder ;) Kan lære deg å ta det og, hvis du har et speilrefleks :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er høyttalere av god kvalitet med nok strøm. Det vil altså si at du må ha en forsterker på de, så du må trekke en del ledninger ja ;) Originale ledninger er bare å kaste, til og med de som følger med dyre frontsett. Og det er alltid viktig å heller bruke rimelige komponenter fra skikkelige merker, enn dyre produkter fra dårlige merker.

Skal legge ut bilder av anlegget mitt også, så dere får et inntrykk av hvordan det er å sitte inne i denne bilen også. Får vel noen spennende, nye komponenter til neste helg.. Så blir en update da.

Må nok ha speilrefleks for å få tatt skikkelige hdr-bilder desverre :) Mye billig bra på Finn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...