Gå til innhold

Min E34 touring: Solgt!

Anbefalte innlegg

manuell er gøy, man får jo ikke kjørt "inspirert" med automat, men for min del så klarer jeg meg veldig greit, man får jo lekt seg vinterstid med automat også ;) men i hovedsak blir touringen min brukt til og fra jobb, og tur/retur hytta osv osv, så er veldig behagelig med automat da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper dere er like aktive i den nye tråden min :D

Vurderer nå å kjøpe 525ixt av mamma slik den står, før den blir eu-godkjent. Planen var at hun skulle eu-godkjenne den først, men guuuud for en treg "mekaniker" hun bruker. Har derfor lyst til å ta saken i "egne" hender for å få litt fortgang på dette. Savner å kjøre BMW! :(

Det jeg vet må gjøres er å bytte travers-foringer, servopumpe (da nivåregulering-dempere er bytta ut med vanlige dempere) og et bremserør, bremsesko, defekt reflektor i høyre fjernlys, venstre skiltlys, tåkelys og lambdaverdi. Dette er det jeg vet om, fra en eu-kontroll tatt i fjor. Bilen har enda ikke blitt godkjent, men det høres ut som han som kjøpte TDSen min kan skru litt for meg :) Er bare litt redd for hva lambdaverdien kan komme av.. Noen som har tips? Lambdasonde, katalysator, sliten motor? Bilen har ingen antydning til å gå ujevnt på tomgang. Andre ting som oljeforbruk osv vet jeg ikke noe om, da bilen ikke har vært registrert/brukt i mamma sitt eie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med automat hvis du bare vil slå av hjernen litt til :D

hjernen skal vel helst være "helt på" når en er bak rattet :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Det pleier i det minste være litt smart det ja! :P

Den skal vell helst det ja, men forbinner cruise control som regel med mange mil med strak vei i Sverige, og da er det fort for meg vertfall at hjernen gjerne vandre en annen plass :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...