Gå til innhold

Min E34 touring: Solgt!

Anbefalte innlegg

Da har bilen sett slik ut siden i går:

temporary-25.jpg

temporary-24.jpg

Litt lakk måtte på:

temporary-23.jpg

Og til slutt ble den slik, lakka frontfanger helt ned, sorte nyrer, sorte M5-skjørt og sort nederst bakfanger:

temporary-20.jpg

temporary-19.jpg

Og etter en vask og ei runde med microfiberen ble den litt blankere:

temporary-18.jpg

temporary-22.jpg

temporary-21.jpg

Måtte prøve hvordan det ble med sort linje nederst. Dette falt ikke i smak.. ;)

Så fort jeg får tak i M5-frontfanger og får lakkert og montert M5-bakfangeren, blir bilen rød helt ned! Eller samme grå-farge som felgene.

Hva synes folket sålangt? Forslag til farge på m5-"linja", eller andre tips/forslag? Bortsett fra senk og smalere dekk, det kommer i nærmeste fremtid ;)

Har også tåkelys, men venter kanskje med disse til jeg får m5-frontfanger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

likner nesten på min denne :P

ang lakking av kanaler/nedre del av bilen: bilen ser høyere ut da, og hvis du vil ha senk så kommer bilen fortsatt til å se høy ut, lakkerer du samme farge som bilen så ser den kasje bøsere/større ut ;) ellers diggbar bil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leppa skal bare sitte der til M5-fanger blir kjøpt ;) Høyden skal også gjøres noe med, og bilen skal chippes (TRF). Senkefjører til foran har jeg liggende, men er det noen som har Supersport fjærer bak til touring? Er også på utkikk etter et bilstereobatteri jeg kan erstatte original-batteriet med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Leppa skal bare sitte der til M5-fanger blir kjøpt ;) Høyden skal også gjøres noe med, og bilen skal chippes (TRF). Senkefjører til foran har jeg liggende, men er det noen som har Supersport fjærer bak til touring? Er også på utkikk etter et bilstereobatteri jeg kan erstatte original-batteriet med ;)

Har noen brukte ss-fjærer til sedan liggende på lillehammer. Gratis.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått chippet bilen, selvom det ikke ble TRF chip denne gangen. Kom over en ferdig chippet hjerne. Så nå har den vel kanskje 180hk og 380nm, den går hvertfall mye bedre enn før. Derimot bruker den fortsatt 12sek på 0-100kmt. Skjer liksom ikke stort på turtall over 2500rpm, men bunndraget er helt konge. Dette kan være pga "tett" dieselfilter som skal byttes ut :P

Nypolert med Meguiars:

_MG_1401_2_3_tonemapped.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for bilde av hvordan det ser ut! Var høyt "nok" det der ja, no offence :P

Vurderer nye hjul! Gunmetal lakkerte GS Infinity 18x9,5" rundt om med 235/40 dekk. Har også senka den foran og sota bakrutene på photoshoppen.

Oppgradering eller nedgradering? Lyst på noe ikke alle har (les: kantfelger).

i7fhg9hxivwwatzgxwpl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...