Julian Sommer Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Da har bilen sett slik ut siden i går: Litt lakk måtte på: Og til slutt ble den slik, lakka frontfanger helt ned, sorte nyrer, sorte M5-skjørt og sort nederst bakfanger: Og etter en vask og ei runde med microfiberen ble den litt blankere: Måtte prøve hvordan det ble med sort linje nederst. Dette falt ikke i smak.. Så fort jeg får tak i M5-frontfanger og får lakkert og montert M5-bakfangeren, blir bilen rød helt ned! Eller samme grå-farge som felgene. Hva synes folket sålangt? Forslag til farge på m5-"linja", eller andre tips/forslag? Bortsett fra senk og smalere dekk, det kommer i nærmeste fremtid Har også tåkelys, men venter kanskje med disse til jeg får m5-frontfanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Hjemme igjen fra meget vellykket streetmeet på Hamar, hvor jeg spilte 139,4db i dBDrag. Endte på 2. plass bak 2x norgesmester i klassen (street max). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 mangler kun senk nå.. hvilken senk tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 suipersport 55/30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 likner nesten på min denne ang lakking av kanaler/nedre del av bilen: bilen ser høyere ut da, og hvis du vil ha senk så kommer bilen fortsatt til å se høy ut, lakkerer du samme farge som bilen så ser den kasje bøsere/større ut ellers diggbar bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Fin bil med riktig motor, men leppa nederst foran og høyden trekker ned. Lykke til med bilen, har trua på denne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2012 Leppa skal bare sitte der til M5-fanger blir kjøpt Høyden skal også gjøres noe med, og bilen skal chippes (TRF). Senkefjører til foran har jeg liggende, men er det noen som har Supersport fjærer bak til touring? Er også på utkikk etter et bilstereobatteri jeg kan erstatte original-batteriet med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-Kristiansen Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 liker bilen! kjører tds sjææl! har supersport senk liggende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Leppa skal bare sitte der til M5-fanger blir kjøpt Høyden skal også gjøres noe med, og bilen skal chippes (TRF). Senkefjører til foran har jeg liggende, men er det noen som har Supersport fjærer bak til touring? Er også på utkikk etter et bilstereobatteri jeg kan erstatte original-batteriet med Har noen brukte ss-fjærer til sedan liggende på lillehammer. Gratis. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Da har jeg endelig fått chippet bilen, selvom det ikke ble TRF chip denne gangen. Kom over en ferdig chippet hjerne. Så nå har den vel kanskje 180hk og 380nm, den går hvertfall mye bedre enn før. Derimot bruker den fortsatt 12sek på 0-100kmt. Skjer liksom ikke stort på turtall over 2500rpm, men bunndraget er helt konge. Dette kan være pga "tett" dieselfilter som skal byttes ut Nypolert med Meguiars: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Photoshoppa litt for å se hvordan den blir med senk foran og tona ruter bak. Meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-Kristiansen Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 slik høyde det skulle vært.. pen bil ellers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Det blir forhåpentligvis det med Supersport. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-Kristiansen Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 har supersport forran på min nå, fortsatt høy forran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Takk for bilde av hvordan det ser ut! Var høyt "nok" det der ja, no offence Vurderer nye hjul! Gunmetal lakkerte GS Infinity 18x9,5" rundt om med 235/40 dekk. Har også senka den foran og sota bakrutene på photoshoppen. Oppgradering eller nedgradering? Lyst på noe ikke alle har (les: kantfelger). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå