Julian Sommer Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Noen som vet dette? Jeg har bytta ut nivåregulering med vanlige Supersport dempere bak. De demperne passer både sedan og touring, det så jeg ikke før jeg fikk dem (har komplett supersport på sedan delebilen min). Kan jeg da også bruke fjærer fra sedan bak? Eller er det bare fjærene som er ulike på sedan og touring, og ikke demperne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Har lyst til å lakke felgene mine snart, siden jeg beholder de jeg har. Forslag til hvordan? Første jeg tenker på er jo ("standard") sort senter med polert kant: Åpen for alle forslag her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Ville lakka de i sølv Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Hvis jeg hadde lakka dem i litt mørk sølv, kanskje jeg kunne hatt samme fargen så M5-"linjen" også? Altså kanalskjørt, frontleppe og leppa nederst på m5-bakfanger. Vil gjerne ha samme farge på de delene som på felgene hvertfall. Pøs på med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Da er det nye dekk på felgene 235/35 19" rundt om, på 8,5" og 9,5" felger. Trenger fortsatt sårt forslag til farge på felger og skjørt, samt nederst på fangere. Har alt untatt lakk, så så fort jeg får bestemt meg blir det lakkering, senk foran og spacere bak. Og da kommer det også flere bilder, så nå er det bare å pøse på med forslag! Her er litt rask photoshop for å gi en liten pekepinn om hva som kan være pent/ikke pent.. Slik felgene er nå (må lakkes uansett da den ene flasser): Nye dekk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 hvite hadde sett bra ut! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2012 Hva med heeeeelt lys sølv metallic? Tenker så det knaker her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Vekk med leppegreiene i front, senk som en helt, få på noen fine, breie 17" med stoooor kant, dekkstrekk og mørke lykter så er du spot on m5 kit blir som å bruke steorider, ser flott ut men,når man ikke har skikkelige krefter under panseret føler jeg det blir litt "falskt" hvis du skjønner :/ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Du har nok noen poenger ang. bil, men steroider har du tydeligvis liten kunnskap om Det steroider gjør er å øke proteinsyntesen slik at man restituerer fortere og dermed kan trene hardere og oftere uten å stagnere. Tror du virkelig at toppidrettsutøvere bruker bol for å SE sterke ut? Ja, OT, jeg vet, men det måtte nevnes... Sorry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Hvite felger er alltid en vinner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Gun med rød stripe, eller bare gun! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Mørke felger ser sjeldent bra ut, ville hatt En lys farge helst, hvitt så jo veldig bra ut da, mwn syns også at 19" vlir litt stort på e34! 18" er maks, men helst 17" da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Mørke felger ser sjeldent bra ut, ville hatt En lys farge helst, hvitt så jo veldig bra ut da, mwn syns også at 19" vlir litt stort på e34! 18" er maks, men helst 17" da +1 han har skjønt det! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Vurderte jo en stund å kjøpe meg 17" eller 18", da jeg synes bakkeklaringen blir for stor med 19".. Men fikk ingen ordentlige bud på felgene mine. Også er det jo svindyrt med coilovers til e34 såvidt jeg har sett.. Kanskje jeg får igjen litt for felgene mine nå, med nye dekk Noen som har noen gromme felger til salgs da, eller vet om? Og noen som vet pris på billigste coilovers med tuv-papirer? Blir vel aldri lavt nok med bare fjærer, men hvis noen vet om noe så skrik ut! Klarer ikke helt å like leppa mi, hehe. Men ser mye bedre ut enn uten, så høy som bilen er enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Vaska litt bil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Monet Gothic 19" blir i dag byttet i Rondell d58 18x10" Nå mangler jeg bare senk.. Update will follow. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå