Gå til innhold

Min E34 touring: Solgt!

Anbefalte innlegg

Noen som vet dette?

Jeg har bytta ut nivåregulering med vanlige Supersport dempere bak. De demperne passer både sedan og touring, det så jeg ikke før jeg fikk dem (har komplett supersport på sedan delebilen min). Kan jeg da også bruke fjærer fra sedan bak? Eller er det bare fjærene som er ulike på sedan og touring, og ikke demperne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis jeg hadde lakka dem i litt mørk sølv, kanskje jeg kunne hatt samme fargen så M5-"linjen" også? Altså kanalskjørt, frontleppe og leppa nederst på m5-bakfanger. Vil gjerne ha samme farge på de delene som på felgene hvertfall. Pøs på med forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da er det nye dekk på felgene :) 235/35 19" rundt om, på 8,5" og 9,5" felger.

Trenger fortsatt sårt forslag til farge på felger og skjørt, samt nederst på fangere. Har alt untatt lakk, så så fort jeg får bestemt meg blir det lakkering, senk foran og spacere bak. Og da kommer det også flere bilder, så nå er det bare å pøse på med forslag!

Her er litt rask photoshop for å gi en liten pekepinn om hva som kan være pent/ikke pent..

Slik felgene er nå (må lakkes uansett da den ene flasser):

y605xf1w5vbvvmm0ljgk.jpg

Nye dekk:

xgbapxkb4qsvzr9rnprg.jpg

la7q4xsotcfs2hpbymks.jpg

fv1do5x7f307g7z72nkq.jpg

hpt00u0nlp81kfbtcb54.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekk med leppegreiene i front, senk som en helt, få på noen fine, breie 17" med stoooor kant, dekkstrekk og mørke lykter så er du spot on ;)

m5 kit blir som å bruke steorider, ser flott ut men,når man ikke har skikkelige krefter under panseret føler jeg det blir litt "falskt" hvis du skjønner :/

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Du har nok noen poenger ang. bil, men steroider har du tydeligvis liten kunnskap om :P

Det steroider gjør er å øke proteinsyntesen slik at man restituerer fortere og dermed kan trene hardere og oftere uten å stagnere.

Tror du virkelig at toppidrettsutøvere bruker bol for å SE sterke ut?

Ja, OT, jeg vet, men det måtte nevnes... Sorry :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte jo en stund å kjøpe meg 17" eller 18", da jeg synes bakkeklaringen blir for stor med 19".. Men fikk ingen ordentlige bud på felgene mine. Også er det jo svindyrt med coilovers til e34 såvidt jeg har sett.. Kanskje jeg får igjen litt for felgene mine nå, med nye dekk :) Noen som har noen gromme felger til salgs da, eller vet om? Og noen som vet pris på billigste coilovers med tuv-papirer? Blir vel aldri lavt nok med bare fjærer, men hvis noen vet om noe så skrik ut! Klarer ikke helt å like leppa mi, hehe. Men ser mye bedre ut enn uten, så høy som bilen er enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...