bimmern328 Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Hallo Tenkte jeg skulle legge ut litt bilder av bilen min og hva jeg har gjort Bilen er en BMW E36 328i Coupe Kjøpte den for 1 år siden og har 230 000 på telleren idag Hva jeg har gjort siden jeg fikk bilen: Lakkert nyrer svart. Byttet olje på motor, girkasse og diff. Fjernet så å si all rust, litt overflate rust under bilen enda. Byttet alt i forstilling: bærearmer, stabstag, styrestag osv osv. Alt nytt. H og V frontskjerm Ny grillramme utn lyktespylera M3 frontfanger M3 sideskjørt Lakkert hele bilen i fargen Violettschwart Nye felger fra GS-bildeler. 225-35-19 framme || 265-30-19 bak Justerbart coiloverskit. Nye blinkers framme å i skjerman. *Ny* stekkaskling Ny bærearm bak. Brukt 5 mnd på all jobben Prosjekt Tråd : viewtopic.php?f=11&t=204277 Slenger ut noen bilder før og etter Dagen jeg kjøpte bilen Bytting av forstilling. Nedpussing og klargjøring til lakkering Lakkert alle små deler. Elsker fargen jeg valgte ut! Glemmte og lokke pansret .. Har grøftelys jeg ska ha i Håper på bra tilbake melding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 må få se noe bilder i dagslys da, så ut som en digg farge! elsker lilla e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmern328 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Ja må bare vente på sola hær i nord e sjøl spent på korsen fargen blir i sola så æ glede mæ å se ska slenge ut bilda med en gang det har vært sol ute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmern328 Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Slenger ut noen bilder av bilen igjen Fått ny carbon grill og endelig fått på sideskjørtan Glemmte selfølgeli og lukke bagasjelokke før jeg tok bilde -.- Gjerne kommenter hva du synes hva som er bra/dårlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 ser jo veldig bra ut det, men er ikke helt fan av de felga. kansje ikke helt fant av soting på bare bakrutene. enten alle eller ingen syns nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Fin bil med elskbar farge Eneste du må få på er ccfl og ta vekk Alikebab eksosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Tøff bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Eksosen er ikke bra ... Fin bil og tøffe felger . Vilken type ? (GS) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Fin bil, doble endestusser og originale baklykter så blir den enda finere Z1: de heter GS-Star Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Må få inn gitter i fram fangeren også. Eller en pen e36.Digg farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Ble i hvert fall en solid forbedring fra utgangspunktet! Vet ikke helt hva jeg synes om felgene. Synes du skulle hatt originale baklamper. Bakpotta bør byttes til ei med to rør. Enten ingen soting, eller alle rutene. Men ikke så mørkt... Synes ikke bakrutespoiler ser bra ut. M3 speil hadde blitt bra. Må få på plass gitter i frontfanger. Chrome nyrer. Ikke meningen å være negativ altså. Fin farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 m3 speil er oppskrytt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå