bayerks-mach-werk Skrevet Mai 18, 2012 Skrevet Mai 18, 2012 Jeg kommer men ikke i BMW da men en sølvgrå golf mk1 , ser frem til mange fete biler og håper på bra oppmøte .
Fliid Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Sitter noen med bilder fra treffet, så send de gjerne til telemark@bmwccn.no , men husk og skriv hvem som har tatt bildene, så kan de brukes i Fahrfreude Treffet var forøvrig kjempe bra ! 35 biler utstilt og masse flott bmw på utsiden. Været holdt seg og meget pent, med sol og tidvis litt overskyet, men alt i alt kjempe treff ! Kiosk salget gikk også kjempe bra og SSP var meget fornøyde med dagens treff
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Var ett bra treff ja, synd jeg ikke hadde felgene klare så jeg kunne kjørt bimmern ned, men storkoste meg i golfen jeg da . Hvilken bil vant Peoples Choice ? Syntes den blå E39 var grisedeilig .
Lars89 Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Konge treff og masse kule biler, spesielt fra SSP. Må begynne å spare skjønner jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå