bayerks-mach-werk Skrevet Mai 18, 2012 Share Skrevet Mai 18, 2012 Jeg kommer men ikke i BMW da men en sølvgrå golf mk1 , ser frem til mange fete biler og håper på bra oppmøte . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Bilder? Jeg kunne desverre ikke komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Sitter noen med bilder fra treffet, så send de gjerne til telemark@bmwccn.no , men husk og skriv hvem som har tatt bildene, så kan de brukes i Fahrfreude Treffet var forøvrig kjempe bra ! 35 biler utstilt og masse flott bmw på utsiden. Været holdt seg og meget pent, med sol og tidvis litt overskyet, men alt i alt kjempe treff ! Kiosk salget gikk også kjempe bra og SSP var meget fornøyde med dagens treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Kult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Var ett bra treff ja, synd jeg ikke hadde felgene klare så jeg kunne kjørt bimmern ned, men storkoste meg i golfen jeg da . Hvilken bil vant Peoples Choice ? Syntes den blå E39 var grisedeilig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Konge treff og masse kule biler, spesielt fra SSP. Må begynne å spare skjønner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Bra treff med bra vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Enda flere flotte bilder, det her er bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå