Klaffen Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 pen bil. karmøy bu ser jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Takk! e karmøy bu ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Der ja, grattis med god og fin bil:) Har du bilder fra innventaret? Hva er planene for bilen? Du får slenge ut litt mer info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Meget fin ja sleng ut mer bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juni 16, 2012 Share Skrevet Juni 16, 2012 Gratulerer med god bil! Første bilen eg kjørte alene med lappen! Mange kompiser av meg som har eigd denne på Øya! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2012 Gratulerer med god bil! Første bilen eg kjørte alene med lappen! Mange kompiser av meg som har eigd denne på Øya! Ja har fårstått det kjempe fornødd jeg vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Klaffen Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Liten oppdatering, har fått kjøpt meg nytt justerbart senkesett da det som sto på hadde opplevd sine år ente opp me forbedra version av det som sto på (supersport) kjøpte det hos gs. har også byttet fremre del av høyre lokari skjerm og indre panser wire. og fått bilen lavere foran Har også lakkert panser, høyre forskjerm, venstre bakskjerm og bak luken. Bilder forteller mer en ord:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå