Anders92 Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2012 Jeg fikk bilen noe billigere enn andre "tilsvarende". Men det var endel som måtte gjøres den gangen, selv om det ikke var stempla i annonsa. Men den er blitt påkostet såppas mye at det ikke akkurat er noe lønnsom butikk å selge for denne prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2012 Opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Syns du kan bli int i og bytte i opel omega med c20let Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 50k i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2012 Send bilder og info om Omegaen. Må ha et greit mellomlegg på den isåfall. Har allerede takket nei til langt gunstigere bud enn 50. Den blir heller beholdt og gitt i arv til mine etterkommere når jeg stryker med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 hmmm... den var billigere enn 68 når forrige eier hadde den på finn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 hmmm... den var billigere enn 68 når forrige eier hadde den på finn Ja har det noe og bety? kansje han har gjort noe etter han kjøpte den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Ja, blir for dårlig å argumentere slik. Som Thomas sier. Hva vet du om ting som er gjort etter det? Det er så unødvendig å kommentere negativt om man ikke engang er interessert i bilen. Står at jeg tar imot seriøse bud. Så de er velkomne om du skulle være interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Kan du si noe om senk? Stereo? Service historikk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Den er godkjent senket med bilstein. Stereo er originalt den største pakka man fikk. 8 høyttalere med ekstern forsterker. Trekt opp ledninger med styrestrøm til bagasjerommet, men jeg synes ikke det har passet seg med basskasse osv i en slik bil. Det følger med endel service historikk, men det er noen år siden siste service i boka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond86 Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Den er godkjent senket med bilstein. Stereo er originalt den største pakka man fikk. 8 høyttalere med ekstern forsterker. Trekt opp ledninger med styrestrøm til bagasjerommet, men jeg synes ikke det har passet seg med basskasse osv i en slik bil. Det følger med endel service historikk, men det er noen år siden siste service i boka. Kom e36 også med harman kardon stereo eller var det seinere med e46 de kanskje. Det funker iallefall veldi bra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Lurer på om det først kom i e46. Kardon anleggene spiller ekstremt bra, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå