Gå til innhold

Stengt.

Share

Anbefalte innlegg

Jeg fikk bilen noe billigere enn andre "tilsvarende". Men det var endel som måtte gjøres den gangen, selv om det ikke var stempla i annonsa. Men den er blitt påkostet såppas mye at det ikke akkurat er noe lønnsom butikk å selge for denne prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Send bilder og info om Omegaen. Må ha et greit mellomlegg på den isåfall.

Har allerede takket nei til langt gunstigere bud enn 50. Den blir heller beholdt og gitt i arv til mine etterkommere når jeg stryker med. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir for dårlig å argumentere slik. Som Thomas sier. Hva vet du om ting som er gjort etter det?

Det er så unødvendig å kommentere negativt om man ikke engang er interessert i bilen. Står at jeg tar imot seriøse bud. Så de er velkomne om du skulle være interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er godkjent senket med bilstein. Stereo er originalt den største pakka man fikk. 8 høyttalere med ekstern forsterker. Trekt opp ledninger med styrestrøm til bagasjerommet, men jeg synes ikke det har passet seg med basskasse osv i en slik bil. Det følger med endel service historikk, men det er noen år siden siste service i boka. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er godkjent senket med bilstein. Stereo er originalt den største pakka man fikk. 8 høyttalere med ekstern forsterker. Trekt opp ledninger med styrestrøm til bagasjerommet, men jeg synes ikke det har passet seg med basskasse osv i en slik bil. Det følger med endel service historikk, men det er noen år siden siste service i boka. :)

Kom e36 også med harman kardon stereo eller var det seinere med e46 de kanskje. Det funker iallefall veldi bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...