Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en e39 523, som nekter å starte. Hadde kjørt bilen i 2timer ca, så sto den et par timer før jeg skulle flytte den, da ville den ikke starte. Lys og stereo funker på første hakk, neste hakk når bilen skal starte skjer det ingen ting. Jeg satt med døren og panseret oppe, kommer ingen lyd i det hele tatt. Kan det være noe annet enn starteren som har gått? har ikke fått sett noe mer på den, enn at jeg har prøvd å starte den noen ganger, men tviler på at det er batteriet.

Mvh. Sigurd

Skrevet
kan det kanskje ver en sikring?

ja sjekk først alle sikringer. Vist ikke så prøv og kakk starteren med hammer og så prøv og start, helst få en venn til og kakke mens du prøver og starte, kan hende børstene i starteren er døde, men kan kvikne litt til ved slag. Les her i min tråd:

viewtopic.php?f=1&t=225492

Hadde samme symptoner som deg og det var starteren.

Skrevet
Under innsuge bak mot girkassa:)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Stemmer og det anbefales på det sterkeste og ta den ut underifra, prøvde ovenifra på min men nyttesløst og skru, kommer frem til starterens skurer, men for liten plass til og legge om.

Skrevet

kan de være at +'en på starter har hoppa av? Dette skjedde med 02en min her i forrige uke. Vet ikke hvordan den er festet, men kan jo være verdt å sjekke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...