xenonn Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 har noen få rustflekker på panseret mitt som jeg tenkt å tå nå snart. har kjøpt inn lakkstift og så lurer jeg på om jeg trenger gunning før lakken? flekkene er ikke noe særlig store.
scoot Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Jeg har tatt noen steinsprut/rustflekker med stiften uten grunning, fordi den er ganske tykk. Men hvis du ikke får fjernet rusten helt så kommer den tilbake rimelig fort. Skal det bli strøkent må du til med lakksprøyta.
xenonn Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 okei. så man trenger egentlig ikke grunning på små flekker da. jeg tenkte jeg skulle kjøp en grunning man kan pensle på¨finnes d? evnt. hvor?
Kristiansan'årn Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Koed.no først biltype så diverse! Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
bjornar-a Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 kjøp vanelig grunding på spray boks spray i en kopp eller lokket eller noe. da er det bare og pensle den på
bjalle Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Er det små steinspruthull så fjern all antydning til rust med en nål eller lign,grav ihvertfall hullet dypere,så en dråpe zinkmaling,fyll opp hullet med lakkstift og la det tørke ca 10 min,ta en klut fuktet med lynol og og poler raskt over skaden,vent noen dager og gå over med rubbing\ripefjerner.
Julian Sommer Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Er det små steinspruthull så fjern all antydning til rust med en nål eller lign,grav ihvertfall hullet dypere,så en dråpe zinkmaling,fyll opp hullet med lakkstift og la det tørke ca 10 min,ta en klut fuktet med lynol og og poler raskt over skaden,vent noen dager og gå over med rubbing\ripefjerner. +1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå