Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denna var fin. Alt var riktig på den bilen der. Grattis med fet ny bil. Hva skjer med m5? Du har ikke solgt den? Hva med carbon nederst på fangeren foran. Schmiedmann har noen kule både foran og bak.

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da var alle 4 bremse'skivene med klosser, FULL utvendig voksing og boning og invendig vask blitt gjort av Bavaria Bryne! Sorte nyrer har de og satt på for meg!! :D Klarer nesten ikke vente til imorgen for og hente den!! :)

• 1 year later...
Skrevet

Da må jeg desverre meddele at e92'en er solkt :) Men på den annen side så har jeg funnet ut feilen med s38b36 motoren, eller retteresakt hjernen, ny hjerne på plass og allt er bra :) Den fysker litt på max pådrag men han noen mistanker som skal kjekkest ut fortløpende :D Ellers er de og komt ny rieger infinity front leppe på e34'en etter den forige knakk, gs performance coilovers er på plass, nye shims i diffen, begynte og bli slitt^^ hehe :) Utenim det har de og blitt satt på nytt reimhjul utenfor veiva pga litt kast, allt bra nå! Og ny hardykobling :)

Håper og få montert coilovers til helga så skal jeg poste før og etter bilde :) Blir nokk og se på noen treff fremover sommeren og!

Får ikke lakt ut bilder på mobilen men legger ut noen siste bilder på photoshot'en av e92'en og noen nye av e34'en en av de første dagene fra en data:)

Skrevet

har lest gjennom hele tråden din nå

bra du setter av tid til e34n igjenn ;)

fant du ut av mellomaksel spørsmålene tidligere I tråden? 535 mellomaksel passer hværtfaill rett på m5 diffen same med stikkakslingene. ;)

så ut som bøyd ventil på syl 1 på forrige motor :o

mye turtall før skikkelig varm motor?

pent eksemplar av e34 dette, fortjener å være på veien denne ;)

Skrevet (endret)

Takker så mye :) Kjekt og hørre at noen tar seg tid til og lese hele tråden min!! Ang forrige motor ac s5 motoren så knakk ventilen og slo sundt hele stempele på sylinder nr 1, vippearmen knakk og rett av! Solkte den for 10 000 kr i den tilstanden den var i, tros allt bare 500 stk produsert av den! :) Ny eier er i full gang med og renovere den.

Ang mellom akslingen ble de til at jeg bruker org 535i kasse og mellom aksling føreløpig. Har m5 kassen ligende i garasjen men trenger m5 mellomaksling da den er kortere for at de skal passe, rettere sakt så er m5 kassen litt lengre :)

Gs performance coilovers har jeg levert tilbake pga de var produskjons feil og at de var allt for lite justerings muligheter iforhold tik hva de sa til meg på telefonen. Står nå mellom XYZ som er ganske like k-sport sine coilovers eller BC sine :) Litt usikker på hvilke jeg skal velge men bestiler før uka er omme!

Endret av ///Simon
  • 1 year later...
  • 3 months later...
Skrevet

E34'en ble solkt i januar 2015.. Ble solkt med s38b36 motor og allt i bra stand :) Bruks bil er nå en golf gti, noe jeg angrer noe jævlig på!! Skal selgest asap og få hjem bmw igjen!! :) vag er ikke i nærheten av bmw på noen som helst måte!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...