Henrik... Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Slenger ut bilder fra VW/Audi club sitt treff på Rudskogen i helga. Håper det går greit er jo innslag av BMW her å så Lørdag ' Søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Den gråe quattroen er helgrom;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Jeg liker nr. 51. Det ser ut til å være en Sport Quattro S1... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trond67 Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Mye kule biler og ikke minst veldig bra bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Var en tur innom der idag , mye fint å se på, men trodde det skulle være flere biler der. Mulig det var flere der på lørdagen ? Angrer på at jeg ikke tok turen med brodern sin golf mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rangle Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Jeg liker nr. 51. Det ser ut til å være en Sport Quattro S1... Hvis jeg forstår deg riktig så kan jeg svare at dette er langt fra en S1, er selvbygget rør-ramme +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Mai 13, 2012 Share Skrevet Mai 13, 2012 Jeg liker nr. 51. Det ser ut til å være en Sport Quattro S1... Hvis jeg forstår deg riktig så kan jeg svare at dette er langt fra en S1, er selvbygget rør-ramme +++ Er jo inspirert av Pikes peak S1 Frakkeste time attack kjerra på gatebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2012 et av min bil å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 et av min bil å [ Bilde ] Kuleste bilen i tråden, selv om jeg liker Audi godt. Er tidligre Ford-mann, så det rører ved sjela å se en rå sierra Hva slags oppsett har du på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Hadde planer om å dra hit, men endte opp på bakfylla i stede :/ Mye gromt innenfor vw og audi. Drøyt også å se at det er flere og flere i klubben der som kjører på luft Jeg liker nr. 51. Det ser ut til å være en Sport Quattro S1... Hvis jeg forstår deg riktig så kan jeg svare at dette er langt fra en S1, er selvbygget rør-ramme +++ Er jo inspirert av Pikes peak S1 Frakkeste time attack kjerra på gatebil! Stemmer det KBR racing sin! Han fikk premie fra Speedhunters for time attack car of the year "Winner – Time Attack Car of the Year: KRB Audi" http://www.speedhunters.com/2011/12/speedhunters_awards_2011_gt_gt_the_winners_pt1b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 et av min bil å [ Bilde ] Kuleste bilen i tråden, selv om jeg liker Audi godt. Er tidligre Ford-mann, så det rører ved sjela å se en rå sierra Hva slags oppsett har du på den? Takker for det! Er grønndyse oppsett, også kalt "330-oppsett". rundt 300 hester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå