Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva er fordelen med disse unibalsa, kontra treehouseracing sine feks?

Ser fremdeles upåklagelig ut, fortsett sånn:D

Fordelen er vel at man kan jo justere casteren, hvis det noen gang skulle være behov for det, også syns jeg finishen og utseende på disse er mye bedre enn treehouse sine :)

Godt å høre at dere følger med , morsommere å legge ut oppdateringer da:)

Skrevet
rått prosjekt, sinnsykt gjennomført og pent ! synd den skal piskes på bane :lol:

Heeelt enig!

Hvor bra hadde ikke en skikkelig bil blitt, mtp hvor bra trådstarter gjør en banebil liksom??

Skrevet
rått prosjekt, sinnsykt gjennomført og pent ! synd den skal piskes på bane :lol:

Heeelt enig!

Hvor bra hadde ikke en skikkelig bil blitt, mtp hvor bra trådstarter gjør en banebil liksom??

Hmm, jeg er egentlig av den oppfatning av at en banebil skal være like strøken som en "skikkelig" bil :) hvertfall skal min være det :) Og hvis folk kan titte på den, og syns noe godt om den, istedenfor å tenke at den er herket sammen er en liten del av målet oppnådd :)

Skrevet
Hmm, jeg er egentlig av den oppfatning av at en banebil skal være like strøken som en "skikkelig" bil :) hvertfall skal min være det :) Og hvis folk kan titte på den, og syns noe godt om den, istedenfor å tenke at den er herket sammen er en liten del av målet oppnådd :)

Dette sier jeg meg heeelt enig med deg i, har alltid tenkt det samme!

Det er ikke kult å se skrot fyke rundt banen, det er ikke skills å satse til det går galt, gang på gang på gang igjen.. Reparasjoner med slegge, glassfiber og strips for å spinne videre er jeg ikke fan av som permanent løsning... Enhver idiot kan kjøre grom banebil og satse hardt til det går galt, det er strøkne biler med sjåfører i stand å satse uten å dra av banen som er kult!

Skrevet

Dette sier jeg meg heeelt enig med deg i, har alltid tenkt det samme!

Det er ikke kult å se skrot fyke rundt banen, det er ikke skills å satse til det går galt, gang på gang på gang igjen.. Reparasjoner med slegge, glassfiber og strips for å spinne videre er jeg ikke fan av som permanent løsning... Enhver idiot kan kjøre grom banebil og satse hardt til det går galt, det er strøkne biler med sjåfører i stand å satse uten å dra av banen som er kult!

helt enig jeg og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...