Thunegutt Skrevet Desember 23, 2012 Skrevet Desember 23, 2012 Dette blir bare så utrolig strøkent Har motoren vært i benk?
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Skrevet Desember 23, 2012 Ja det har den bremser 497hk ved 1.5 i trykk. Men har noen planer for dn :)0
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Skrevet Desember 23, 2012 Liiiikææærrr Gøtt !! kommer på inspeksjon på Ascona'n en dag regner med den er like strøken som alltid Har fått på strøken klemme i dag, og lakkert pumpa, jeg syns hvertfall det gjorde seg
ZhilleN Skrevet Desember 23, 2012 Skrevet Desember 23, 2012 Bra plassering av kvisten, dette blir bra
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Skrevet Desember 24, 2012 Bra plassering av kvisten, dette blir bra Håper det ! Hehe. Fikk pakken fra AKG i dag! Nå er unibalsene montert:) justering bak kommer på i romjula slik ble det; God jul alle sammen!!
kristofferolsen Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 rått prosjekt, sinnsykt gjennomført og pent ! synd den skal piskes på bane
THORSEN MOTORSPORT Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 detta va jo berre rått her ska eg følla med
BMW E30 325 Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Hva er fordelen med disse unibalsa, kontra treehouseracing sine feks? Ser fremdeles upåklagelig ut, fortsett sånn:D
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Skrevet Desember 24, 2012 Hva er fordelen med disse unibalsa, kontra treehouseracing sine feks?Ser fremdeles upåklagelig ut, fortsett sånn:D Fordelen er vel at man kan jo justere casteren, hvis det noen gang skulle være behov for det, også syns jeg finishen og utseende på disse er mye bedre enn treehouse sine Godt å høre at dere følger med , morsommere å legge ut oppdateringer da:)
Pedi Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 rått prosjekt, sinnsykt gjennomført og pent ! synd den skal piskes på bane Heeelt enig! Hvor bra hadde ikke en skikkelig bil blitt, mtp hvor bra trådstarter gjør en banebil liksom??
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Skrevet Desember 24, 2012 rått prosjekt, sinnsykt gjennomført og pent ! synd den skal piskes på bane Heeelt enig! Hvor bra hadde ikke en skikkelig bil blitt, mtp hvor bra trådstarter gjør en banebil liksom?? Hmm, jeg er egentlig av den oppfatning av at en banebil skal være like strøken som en "skikkelig" bil hvertfall skal min være det Og hvis folk kan titte på den, og syns noe godt om den, istedenfor å tenke at den er herket sammen er en liten del av målet oppnådd
///MoePower Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Hmm, jeg er egentlig av den oppfatning av at en banebil skal være like strøken som en "skikkelig" bil hvertfall skal min være det Og hvis folk kan titte på den, og syns noe godt om den, istedenfor å tenke at den er herket sammen er en liten del av målet oppnådd Dette sier jeg meg heeelt enig med deg i, har alltid tenkt det samme! Det er ikke kult å se skrot fyke rundt banen, det er ikke skills å satse til det går galt, gang på gang på gang igjen.. Reparasjoner med slegge, glassfiber og strips for å spinne videre er jeg ikke fan av som permanent løsning... Enhver idiot kan kjøre grom banebil og satse hardt til det går galt, det er strøkne biler med sjåfører i stand å satse uten å dra av banen som er kult!
Morty999 Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Hmm, jeg er egentlig av den oppfatning av at en banebil skal være like strøken som en "skikkelig" bil hvertfall skal min være det Og hvis folk kan titte på den, og syns noe godt om den, istedenfor å tenke at den er herket sammen er en liten del av målet oppnådd Dette sier jeg meg heeelt enig med deg i, har alltid tenkt det samme! Det er ikke kult å se skrot fyke rundt banen, det er ikke skills å satse til det går galt, gang på gang på gang igjen.. Reparasjoner med slegge, glassfiber og strips for å spinne videre er jeg ikke fan av som permanent løsning... Enhver idiot kan kjøre grom banebil og satse hardt til det går galt, det er strøkne biler med sjåfører i stand å satse uten å dra av banen som er kult! helt enig jeg og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå