Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hmm, jeg er egentlig av den oppfatning av at en banebil skal være like strøken som en "skikkelig" bil :) hvertfall skal min være det :) Og hvis folk kan titte på den, og syns noe godt om den, istedenfor å tenke at den er herket sammen er en liten del av målet oppnådd :)

Dette sier jeg meg heeelt enig med deg i, har alltid tenkt det samme!

Det er ikke kult å se skrot fyke rundt banen, det er ikke skills å satse til det går galt, gang på gang på gang igjen.. Reparasjoner med slegge, glassfiber og strips for å spinne videre er jeg ikke fan av som permanent løsning... Enhver idiot kan kjøre grom banebil og satse hardt til det går galt, det er strøkne biler med sjåfører i stand å satse uten å dra av banen som er kult!

Godt å høre at andre deler samme oppfatningen !:)

Og jeg mener at selv om en har en strøken bil kan man satse like hardt, og man kan fort ta en skjerm eller to, men da det skjer gir det mye mer glede å fikse bilen til å få den strøken igjen , eller å bare herke det sammen :)

Etter min mening , skal en ordentlig bil se ut som en utstillingsbil, og brukes som en banebil :)

Skrevet

Og bruke bilen på bane synes jeg er helt riktig! da kan man kalle seg sjøl "mannfolk med bein i nesa" mye kulere og komme rundt svingen i en dønn strøken e30 enn en japse som ser ut som har vært i vaskemaskinen til svogers i et par dager ;)

God hjul!!!

Skrevet
Og bruke bilen på bane synes jeg er helt riktig! da kan man kalle seg sjøl "mannfolk med bein i nesa" mye kulere og komme rundt svingen i en dønn strøken e30 enn en japse som ser ut som har vært i vaskemaskinen til svogers i et par dager ;)

God hjul!!!

Helt enig !:) likte veldig godt bildet som bør lagt ut i tråden til Pedi, så jeg stjeler det litt her da jeg syns det passer bra :) God hjul ja:)!

h7s9mtfkm0fwsygguzu3.jpg

Skrevet

Full finish er bra! Gleder meg til å se denne live. Er jo ingen grunn til at banebiler skal bli så herjet med heller, det går jo an å legge inn en liten margin. :-)

Skrevet

Takk for fine tilbakemeldinger!:)

I går fikk jeg montert camberjustering på bakstillinga, ble bra det :) glemte å ta bilder av det, men fikk på bakstilling, men k sport dempere som skulle være bolt on var ikke det, bare se bilde,

kafhk6q2007a97tsmuk1.jpg

3urcdr7w8k85ymp3u7vd.jpg

naxtz8140pkxpv0ngtqt.jpg

Skrevet
Dette blir bra ja:) og er meget enig i att banebiler og skal være strøkne. Er så læi av vraka som fyker rundt på gatebil. Men hvor har du gjort av innerskjermen din?

Helt enig!:) de ytre er borte, blir erstattet med kevlar, da det er positivt på flere måter f.eks tar man en skjerm, så slipper man unna mye skade innover i chassiet, også er det mye lettere den dagen jeg skal ha glassfiber på denne.

Skjønner at folk kan være skeptiske til slike innerskjermer, men det blir helt tett, og ser pent ut. Har det ifra rallycross der man ofte tar en skjerm eller to:)

Artig at du spørr forresten :)

Skrevet

Syns det er rart hvis jeg må det, med tanke på at GS selger disse som bolt on kit, det står jo tydelig at ingen modifikasjon må til:)

Får ta kontakt med GS etter nyttår å sjekke det opp :) kapp&sveis i chassiet er uaktuelt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...