Pedi Skrevet Juni 10, 2013 Skrevet Juni 10, 2013 Steike strøkent! "Forbanner" meg over at du ikke kommer på E30Meet, jeg trodde jo du kom der...
PM.Hagadøkken Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Skrevet Juni 10, 2013 blir overlegent detta!!! blir moro og se den klar Takk for det:) blir godt å kjøre litt hvertfall! Denne er så perfekt og strøken! Bra du gjør det strøkent, enda morsommere og kjøre rundt bana med en strøken bil enn en hæv som alt henger halv 2 på Blir artig og se denne rundt banene etterhvert Helt enig med deg, jeg synes det er mye mer stas med en strøken banebil, selv om det skal brukes skal det være bra! dette ble bra dette ble bra Takk for det ! Norges råeste e30? God tur imårra Norges råeste er det garantert ikke, men håper den blir grei ! Takk for det Garantert en av norges råeste e30'r! Vanvittig bra jobba:) Morro å høre! takk for det Steike strøkent!"Forbanner" meg over at du ikke kommer på E30Meet, jeg trodde jo du kom der... Takk for det begynner å komme seg! E30meet ja, var jo på vei til å bli årets happening for min del! Men kjørbar blir den ikke til da dessverre! Men jeg undrer på om jeg skal dra den nedover på utstilling, hvis det er stemning for det? Den kommer til å være ferdig utvendig hvertfall men vet ikke om det er vits, nedover skal jeg likevel:)
Pedi Skrevet Juni 10, 2013 Skrevet Juni 10, 2013 I helsike da mann, dra den med på henger, så får folk se hvordan et prosjekt skal være underveis...
|Ole| Skrevet Juni 10, 2013 Skrevet Juni 10, 2013 I helsike da mann, dra den med på henger, så får folk se hvordan et prosjekt skal være underveis... Eg trur eg skulle laga ein app som automatisk skreiv "+ 1" på alt du skrive pedi
BMW E30 325 Skrevet Juni 12, 2013 Skrevet Juni 12, 2013 Dra den med deg, om du uansett skal dit, tror det er mange syns det er morro å se på , selv om du ikke får brukt den
Pedi Skrevet Juni 13, 2013 Skrevet Juni 13, 2013 I helsike da mann, dra den med på henger, så får folk se hvordan et prosjekt skal være underveis... Eg trur eg skulle laga ein app som automatisk skreiv "+ 1" på alt du skrive pedi Hehe, da hadde du nok havnet på en smell - du også... Har jo aldri vett til å tie stille jeg desverre Dra den med deg, om du uansett skal dit, tror det er mange syns det er morro å se på , selv om du ikke får brukt den Det er faktisk en trend som amcar-gutta er flinkere til enn oss normale entusiaster (les: BMW), det må innrømmes. Jeg tror aldri jeg har sett en stand med en prosjekt-BMW slik jeg mange ganger har sett i Kåbbåi-miljøet. Jeg tror det er litt for utbredt (desverre) i BMW-miljøet at en ikke skal stille på treff uten at den er 100% liksom... Denne bilen fortjener å stilles innunder et partytelt, halvveis montert og gjerne oppjekket på ene siden ellerno, for å vise oss andre "How-to-build-a-car - in progress". Dette er jo et praktbygg, som jeg griner på tanken av at den kun skal piske raceway...
Joachim S Hamar Skrevet Juni 13, 2013 Skrevet Juni 13, 2013 Kjenner jeg Pål Marius rett så blir vel denne holdt like strøken uansett hvor hardt den blir brukt
janerik171187 Skrevet Juni 15, 2013 Skrevet Juni 15, 2013 lest hele tråden nå, strøkent arbeid ta den med på e30meet og still ut
kevine30 Skrevet Juni 16, 2013 Skrevet Juni 16, 2013 Syke syke mann!! Leste hele tråden nå, utrolig gjennomført arbeid du har gjort, bilen ble utrolig bra Har akkurat kjøpt meg e30 banebil prosjekt og tenkte å legge ut prosjekt tråd men fikk lite lyst nå etter jeg så denne xD siden mitt prosjekt blir lit budsjet prosjekt!
PM.Hagadøkken Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Skrevet Juni 30, 2013 Takk for all god omtale! varmer Ble dessverre ingen e30treff, manglet for mye til å ta den med synes jeg Heldigvis er det et til på Våler, noe jeg SKAL rekke! Har skjedd litt siden sist, nå skal hattehyllen tilpasses, så blir det lagt klarlakk på panser og hattehylle , fått i takluka, så nå begynner ting å nærme seg:) Mangler også å få lakkert litt lister Må bare også si at Acm-ab kan det å støpe carbon!
Joachim S Hamar Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Prøvde du å ringe idag? tlf låg hjemme, chrom nyrer ligger hjemme her å venter på deg Sent from my C6603 using Tapatalk 4 Beta
PM.Hagadøkken Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Skrevet Juni 30, 2013 Ja lurte på om du hadde original hattehylle som jeg kunne lånt for å tilpasse min carbon Prøvde Chrome nyrer idag, og det blir det ikke på denne bilen
Joachim S Hamar Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Jepp har det Sent from my C6603 using Tapatalk 4 Beta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå