Roymorten79 Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Etter en årrekke med (audier) måtte jeg prøve BMW og kan bare si att jeg er kjempefornøyd med Valget av ny bil. 320D Orginal M Tech Blackline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Denne var en fryd for øyet, må jeg si! Gratulerer med lekker bil, og velkommen til forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Det her så meget riktig ut! Gratulerer med første BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roymorten79 Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Syntes det var noe med fargen (Le Mans) blå... Skal ha meg en tur på GS og finne siste tingene som mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Lekker bil dette, gratulerer så mye! Kom gjerne med flere bilder også.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roymorten79 Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Denne var en fryd for øyet, må jeg si! Gratulerer med lekker bil, og velkommen til forumet +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå