Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! har en e46,2000 mod, som plutslig har begynt å tulle litt. merka på vei hjem idag at bilen drar dårligt, føler det skjer lite når eg prøver å akslerere, dette gjelder alle gir, føles ut som det ikkje er krefter i motor , kveler den lett når eg løyser den, må ha litt turtall på den. må også kjinne et par sekunder også for å få start på den,noe som aldri har vore et problem tidligere. ellers så går den helt fint på tomgang. noen som har vore borti dette problemet før? noen tanker om ka som kan vare galt? setter pris på all hjelp! mvh kjell sigvald.

Skrevet

Skjer dette etter den har fått driftstemperatur? eller er den sånn når du starter den første gang kald og?

min hadde disse symptomene når eg kjøpte den, da var det kamakselsensor. en diagnose fant feilen fort.

Skrevet

har hatt akkurat samme symptomer og var kamsensor feil på min også.. kom opp feil på både kamaksel, veivaksel og luftmassemåler.. disse feilkodene kan påvirke hverandre.. altså det kan komme feil på veivsensor når kamsensor er defekt og omvendt..

som nevnt bør du ha diagnose.. de som evt skal gjøre det bør også ha riktig software på apparatet..:)

Skrevet

dette skjer når den har drifts temp. var ute å starta bilen nå når den var kald. starta med en gang. ser ut for at det problemet er der når den er varm.. får vel bestille meg en time på verksted å ta en diagnose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...