e30 tommis Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Ja, hvorfor ikke, Tommen? Syns det så bra ut jeg Ja jo, kansje Ja!, blei konge:-), godt du har oppdateringer her:-)) Må da prøve og holde liv i denne tråden Kjør ut bilen 2 meter og ta bilde rett bakfra! Det skall jeg gjøre Jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Litt skeptisk til vingen, men ellers helt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Februar 15, 2013 Share Skrevet Februar 15, 2013 Digget det siste bildet der, råå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2013 Litt skeptisk til vingen, men ellers helt rått! takk for det:) skeptisk selv jeg, får vell bare vente og se. plana var igrunn bara å få bruke den på et treff sammen med vindsplits, for og kjøre en litt mer "retro" stil Digget det siste bildet der, råå bil takk takk:) ble i litt dålig oppløsning da, men la gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Vinge = JA! Sykt fet bil! Og med vingen så skilte den seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 lit skeptisk til vinga, kan jo bli bra. men det ser veldi bra ut uten også få ut noen bilder der det er lit lettere å se helheten av bilen med vinga, blir lettere å bedømme da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Trur vingen blir kul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Denne bilen er jo heeeelt konge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Naaay, ikke min smak Hadde passet bedre på preface-hekk og "orginal" stil med små hjul og lite/ingen senk Men for all del, det kan jo se bedre ut irl enn på bilder, og evt sammen med noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 16, 2013 Share Skrevet Februar 16, 2013 Enig med jørgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 var å så på bilden i helga (for 100ede gang;) ) Vingen var faktisk temmelig kul live, bilder, og disse bildene gir den ikke rettferdighet:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2013 takk for alle tilbakemeldinger enda litt skeptisk til vingen, men får ha den på en liten stund før jeg bestemmer... kjørte ut bilen i ste for og ta noen bilder som viser vingen i en mer helhet fikk også disse på døra i dag, må bare finne meg et sett med orginale lykter nå, så blir det å prøve og feile litt tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 27, 2013 Share Skrevet Februar 27, 2013 Syns faktisk vinga er kul eg da!!, du har gottiene enda ja:-).. Gleder meg te lyktefiks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå