Gå til innhold

S. 12" sub med monoblokk, og 1 farhads kondensator.

Anbefalte innlegg

Skrevet

selger min jbl12" sub med en rockford fosgate monoblokk. tror monoblokken er på 1000w, kjøpt for å matche subben. Husker ærligtalt ikke stort av prestanda på disse, men det spilte bra i min e34. Selges samlet for 1000kr eller fornuftig bud.

ygpnxvw5w6om1xsi1o8j.jpg

lxuqm2g4al8la9qtni6v.jpg

Har også en 1farads kondensator med digitalt voltmeter på toppen som selges for 200kr.

nb0qgszw1fxkyfgetd3k.jpg

Alt er i veldig god stand. står bare å støver ned i kjelleren, kan vurdere bytte i noe moro. Kom med forslag...

• 2 weeks later...
Skrevet

var i drammen tre ganger forrige uke, men har ingen planer om å dra tilbake på en stund nå. hehe typisk det vettu. Får ta kontakt om det fortsatt står her neste gang du skal på baconshopping..

Skrevet

Eneste pc behovet jeg har er en liten pc som kan fungere som en media avspiller på tven.

Kvasi: trodde det var rockford høytaler også, men ja det er en jbl.

Skrevet

Jeg kan sikkert mekke en pc med noe deler jeg har liggende.

Når du sier media, tenker du lydavspilling eller film? Isåfall i HD kvalitet?

Skrevet

Tenker både musikk og film i hva jeg vil tro er standar kvalitet. Laster ned vanlige dvd rip osv så kvaliteten begrenser seg :lol: leter etter en pc som ikke tar så stor plass i tvbenken, så vanlig kabinett størrelse er dessverre ikke interresant.

Nå er det "ripper87" som var først på plass å si at han vil ha dette, men vi kjører førstemann til mølla med mest penger prinsippet her :lol: Står det her på fredag så har "ripper87" førsteretten ut dagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...