Tzunami Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Veldig VELDIG dårlige bilder i mørket Men her ser du iallefall hvordan boltene sitter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 supert takk skal du ha, da vet jeg litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 da var bakpotten erstattet med rør og dobbel 80mm utgang, helt annen lyd nå ja. ikke noe støy i kupeen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 ok, dagens økt begynt så smått me å trekke deksler til sort, alt fra topp dørtrekk og taktrekk skal trekkes om. lys i C-stolpen er byttet ut med dem som har leselys i taklys fremme skal byttes ut me den som har 2 dioder i seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 joda, litt mer er gjort siden sist. fått montert nye lys i C-stolpen, med leselampe nytt taklys fremme, med dioder i, måtte da legge opp ny kabel til dem.taktrekk og deksler blitt sorte alle lys inni biler er LED. LED ryggelys er og montert så, fått ny grill i fangeren og tilpasset leppen, denne må sparkles og pusses litt før lakk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juni 9, 2012 Share Skrevet Juni 9, 2012 Strøkent!! Ikke sett denne i Bergen enda. Får hilse når jeg ser deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2012 takk for det den har ikke vært så mye på veien enda, mest garasjebil men madammen kjommer til å kjøre denne strekning rådal-kokstad i dem neste ukene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 er spendt på å se leppa montert nå ettersom den er lakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Blir bra det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 takk for det mandag er det hjulstillingstid. bare justere litt mer på høyden nå, siden fjørene siger litt. må justere den litt mer opp bak, da vi skal pakke bilen for sommerferien. og montere leppen på etter hjulstilling. vurderer spacere da hjulene er litt langt inni hjulhusene, får måle litt og se hvor mye som må til når den har vært på hjulstilling. ellers, så måtte eg ut me taktrekket igjen, da stoffet slapp.. sikkert fordi gamle grå stoffet var skittent. da var det bare å rive vekk gamle stoffet, DRITT JOBB... skumgummien mellom trekket og platen satt som gamle Erik.. venter så på ny spraylim skal ankomme, så blir det å klaske det opp igjen. fikk carbon emblemer til ratt og felger, ble bra det vurderte carbon M merker på felgene, men lot være nå er det vill jakt etter større motor og sort skinninteriør.. men det er ikke lett når man bor i bergen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Var ikke du som var oppe på lagunen på torsdag kveld i 11-tiden? I så tilfelle, kjører du på fri eksos eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 torsdag kveld, hmm... nei tror ikke det var meg. fri eksos? jeg? neida, bare bakpotten som er erstattet med rør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 leppen er nå montert, lakkerte den i bilens farge.. taktrekket trekt opp igjen da det slapp fra orginal trekket. var en helsikkens drittjobb med å ta vekk det gamle grå trekket og skumgummien... byttet og panserwaiere, da dem var rustet istygger... bra jeg hadde kjøpt alle 3 venter på reserve nøkkel fra gs da jeg bare har 1 nøkkel, og spylerpumpe motor da min er død.. ellers var bilen på hjulstilling, men der fikk dem ikke justert så mye, da styrestaget på ene siden satt fast og dem påsto spissing bak var FEIL og skyldt på skjev bakstilling.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
køllah Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 blir nok bra sluttresultat dette!hvilke pærer er kjøpt til tåkelyktene?vil få bort mine stearinlys hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 takk. håper det blir bra. den skal nok selges til neste år, da ny e38 skal på tunet og kjærringskapet skal få mindre og billigere i drift bil dem her kjøpte eg http://www.ebay.co.uk/itm/180727345572? ... 1439.l2649 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå