Gå til innhold

skimz' nyinnkjøpte BMW E36 320i 92' mtech.

Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens.

Har vært på forumet her en stund, men aldri lagt ut noen av bilene mine før nå.

Etter en 8 timers kjøretur både fram og tilbake fikk jeg hentet bilen jeg har siklet en stund på! :D

Er kjempefornøyd selv, men har aldri hatt en bil som har vært så lav, så kjøremåten min må endres relativt kraftig merker jeg, low and slow..

bilde3.jpg

Full mtech rundt, Brock 10x17" B1 felger, samt 50mm senkefjærer rundtom.

Utvendig er bilen strøken, en bitteliten rustflekk på 0,5cm ved venstre blinklys, ellers er det ingenting verken i hjulbuer eller på kanaler. Synes selv dette er veldig bra til å være en bruktimportert 92 mod. :)

Ellers virker ikke takluka. Her fant jeg ut at det er tannhjulet på motoren som er nedslitt. Noen som har et sånt tannhjul til overs, evt en defekt motor med et fint tannhjul på? I buy!

Har selvfølgelig litt planer for å gjøre den enda finere, men vil veldig gjerne ha litt tips og synspunkter fra andre bimmers-entusiaster!

- LED i skiltlys - DONE

- LED i grøftelys

- Nye BMW panser og koffertlokk-emblemer.

- Fjerne bakrutespoiler (noen som har noen tips her? Virker som denne er limt fast med silikon til vinduslistene bak)

- Ny CD-spiller. - DONE - Kenwood KDC-BT61U (ipod, USB, blåtann, AUX, CD, radio).

- Ny girkule

- Oransje blinkers framme (litt usikker selv, synes de hvite er veldig stilig til bilen, hva syns folk?)

- M3 replica baklykter

- Ny antenne, da denne er knekt. Dette er da originalt en teleskopantenne som skal gå opp fra venstre bakskjerm (noen som vet om noen små korte antenner som kan erstatte denne?)

- Sportskinn-interiør (kommer etterhvert når pengene strekker til, hele baksetene er nedslitt og møkkete, så her må det gjøres noe.)

Skal få tatt en photoshoot en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#-o utrolig surt! Har nå fått regning på årsavgift på bilen! fikk beskjed om at denne var betalt, noe som desverre ikke stemte. Nå får jeg verken svar på telefon eller mail. Hun sa at hun ikke fikk tatt utskrift, men skulle sende kvittering på mail. Denne har jeg da aldri fått.. :shock:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...