Afriis Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Hei Kjøpte bilen i Mars 2012. Henta den i Sandvika i Oslo og kjørte den hjem på natta. Bilen er en 1998 model i orientblå, idag viser det 146 665 på telleren. Tenkte å legge ut litt bilder å skrive litt om hva jeg skal gjøre me den. Fint med tilbakemeldinger på hva jeg skal gjøre/ikke gjøre. Siden jeg er student fortiden skjer det ikke så veldi mye enda :/ Planer: Proff sote rutene Nye lykter bak (montert ) Effektannlegg, hull i det orginale så kjøper heller effekt Svarte nyrer ?? M-tech II bakfanger Angel eyes ?? Ta vekk 318i embleme og bytte det ut med ///M Montere sportsinteriør når jeg finner et brukt som er i god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Så ut som en pen E46 du har fått tak i. To ting jeg ville gjort ganske kjapt. Fjerna 318i merket og ikke erstattet med noenting. Nice and clean Og bytta ut frontblinklysene. Enten til grå siden du har det bak eller oransje siden du har mørk bil. Det er stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Afriis Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Tenkte litt på å bytte til klare blinklys framme, får se Hvordan fjerner jeg egentlig 318i merke uten å skade lakken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Synes disse er de eneste pene på E46. Går finest sammen med hovedlyktene. Du kan bruke tanntråd og "skjære" av merkene. De er festet med ganske tykk dobbelsidig tape. Du må bare vaske godt etterpå med noe som tar taperestene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Afriis Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Hva koster de blinklysene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 341.09 http://www.schmiedmann.no/3_serie/E46/u ... 1.htm#1808 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Eller 262,- inkl frakt fra Ebay Flott bil du har skaffet deg! AE er flott så lenge det er skikkelig gassringer i originale lykter og ikke 4 svake pærer i en kina-lykt . Får det billig på Ebay Ville handla 2-rørs eksos med tynne, store rør hvis du skal ha effektanlegg. Men alle har forskjellig smak og du velger selvfølgelig den stilen du liker best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Flott bil du har skaffet deg! Ville anbefalt og bytte speilene, de firkanta mursteinene som er på orginalt ser ikke mye fine ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Afriis Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Takk for de ja de var den type eksos jeg tenkte på. trur du AE fra dybvik trading hadde sett bra ut ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Kjøp CCFL angeleyes fra ebay. Billig og fint. Pen bil da, hadde gjort seg med en litt heftigere endepotte og senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Afriis Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Jokkke: Endepotte skal jeg bestille når jeg begynner i jobb til sommeren, å da kommer litt senk sikkert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Afriis Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2012 Hei lenge si sist!! nå tenkte jeg de skulle bli effektannleg. noen som vet om et som er ikke så altfor dyrt å ser bra ut ? har foressen fikset dogge i hovedlykta og sprekken i m-fangeren, og den lille lekasjen som var på spylerveske imora skifter jeg bremseklosser på hele bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Afriis Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Lite aktivitet her :/ men nå er jeg begynt i jobb. så nå har jeg bestilt nye frontlykter med AE fastmonter, sotet blinklys på sidene og framme atme hovedlyktene. Har og fjernet 318i merket for en cleanere look Når jeg kommer hjem fra sjøen om noe veker skal jeg bestille effektannleg, sote bak rutene( tar de ut for et skikkelig resultat!) Har snakket med en som kan skaffe 3M sotfilm så dette blir bra ! i den store bakruta monterer jeg en rullegardin tror jeg Kommer snart bilder !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå