Afriis Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Hei Kjøpte bilen i Mars 2012. Henta den i Sandvika i Oslo og kjørte den hjem på natta. Bilen er en 1998 model i orientblå, idag viser det 146 665 på telleren. Tenkte å legge ut litt bilder å skrive litt om hva jeg skal gjøre me den. Fint med tilbakemeldinger på hva jeg skal gjøre/ikke gjøre. Siden jeg er student fortiden skjer det ikke så veldi mye enda :/ Planer: Proff sote rutene Nye lykter bak (montert ) Effektannlegg, hull i det orginale så kjøper heller effekt Svarte nyrer ?? M-tech II bakfanger Angel eyes ?? Ta vekk 318i embleme og bytte det ut med ///M Montere sportsinteriør når jeg finner et brukt som er i god stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Så ut som en pen E46 du har fått tak i. To ting jeg ville gjort ganske kjapt. Fjerna 318i merket og ikke erstattet med noenting. Nice and clean Og bytta ut frontblinklysene. Enten til grå siden du har det bak eller oransje siden du har mørk bil. Det er stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Afriis Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Tenkte litt på å bytte til klare blinklys framme, får se Hvordan fjerner jeg egentlig 318i merke uten å skade lakken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 19, 2012 Share Skrevet Mai 19, 2012 Synes disse er de eneste pene på E46. Går finest sammen med hovedlyktene. Du kan bruke tanntråd og "skjære" av merkene. De er festet med ganske tykk dobbelsidig tape. Du må bare vaske godt etterpå med noe som tar taperestene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Afriis Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2012 Hva koster de blinklysene ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...