matsi Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Var tøff den bilen din. Ikke bare på bilde men i virkeligheten også blir kanonbra med ny skjerm:) passet de hjula kjempe bra også
Spiff Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 når kom dere egentlig? måtte dra tidlig jeg
///FredriK.S Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 Takk takk matsi, veldig pen den e92'n din også. Kult med gul folie på lyktene Kom vel i 15.00 tiden eller noe tenker jeg? Ja hørte noen rykter om det : / Men vi fikk ihvertfall levert deg den servopumpa
FrodeM Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Det var en stilig innredning i garasjen! Hvor har du kjøpt den?
///FredriK.S Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 Den er laget av en platearbeider, så er litt custom Noen bilder fra en shoot i går kveld, med noen andre 7-serier : D Og et fra i dag, fra treffet på sørlandsparken, bildet er tatt av matis her på forumet. Takk Så da ble det en del bilder i dag også
Spiff Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 er pen den bilen din mangler bare og få den lakkert helt ned nå da! får satse på gruppe e38 bilder ved en seinere anledning og tusen takk for at dere kom innom med servo pumpa
wicky124 Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 SYnes faktisk E38 er pen når den ikke er lakkert helt ned (om bilen har mørk farge fra før!)
///FredriK.S Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Er faktisk i veldig tvil selv, om jeg skal lakke helt ned eller ikke. Syntes ikke det er så galt med sort bunn Da blir endelig framskjermen, og rusta på bakluka tatt til torsdagen, så da er bilen klar for BMW treff igjen Skal ta det lille av rust i bunn av bakdørene til uka også. Så da blir den så og si rustfri Er fremdeles veldig usikker anngående felger. Alle har egene meninger og klarer ikke å bestemme meg selv. Like både Style 95, og syntes de andre kler bilen med fargen på senteret, men syntes de ser så mye mindre ut.. Må bli kvitt et par, trenger penger Så hva syntes dere? Gi en kommentar! Style 95: Eller disse:
///FredriK.S Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 De ser mindre ut fordi de er mørke... Know, men er fremdels usikker på hvilke jeg skal beholde. Hva sier dere?!
wicky124 Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Greit nok S95 har begynt å bli "vanlig" i bmw-miljøer..men hvor ofte ser du en E38 med slike felger på veiene? tror jeg har sett en denne sommern..og den hadde masse gummi på dekka, rust og null senk.. Så kanskje du bare skal beholde dem og selge de andre? Men på en annen side, så er s95 lettere å selge på finn da veldig mange ønsker seg de felgene.. De andre mørke felgene gjør at bilen blir litt... "en av mange" på veien.. spesielt siden de er så mørke.. Min mening er iallefall at du burde beholde S95 felga..
Spiff Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 jeg har enda ikke møtt en eneste e38 med style 95 felger, så dem er ikke så veldig vanlige spør du meg. vil også si de er hakket over de mørke felga
Kjexx Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 SYnes faktisk E38 er pen når den ikke er lakkert helt ned (om bilen har mørk farge fra før!) +1
Kjexx Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Disse. Og ta vekk det stance merket a, det er jo såå 2011..
APedersen Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Style95 fyller ut E38 sååå mye bedre E38 fortjener kraftige felger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå