kårekloak Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Var på 4-hjuls kontroll med E34 Touringen idag, da kontrollen gikk i vasken fordi justeringen på endeleddene var fast-rustet. Fikk beskjed om å skaffe nye endeledd, både ytre og indre og i tillegg nye spissestag for at kontrollen kunne gjennomføres. Noen som kan fortelle meg hvor spissestagene sitter? :S
bmw_odd Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Kjøp to stykk komplette spissingstag med endeledd på koed.no. Du skal ha 2 stykk nr www1204, de koster 230kr pr stykk + frakt
scoot Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Og til info er "spissingstangen" selve stangen indre og ytre styreledd sitter skrudd inn i. Ikke unormalt at disse ruster og blir umulig å rikke. Heldigvis er de billige. NB: når du er i gang, sjekk nøye hjelpesnekkeforing og parallellstaget. Er det dårlig, bytt det samtidig!
kårekloak Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Og til info er "spissingstangen" selve stangen indre og ytre styreledd sitter skrudd inn i. Ikke unormalt at disse ruster og blir umulig å rikke. Heldigvis er de billige.NB: når du er i gang, sjekk nøye hjelpesnekkeforing og parallellstaget. Er det dårlig, bytt det samtidig! Har ikke sjekket noe særlig selv, men han på verkstedet sa at foringer å alt annet så bra ut. Synes dette er litt rart siden jeg kjenner litt vibrering ved nedbremsing. Ikke noe særlig i rattet, men vibrering generelt. Ble ekstra mye etter at jeg monterte 35mm senkefjærer framme..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå