BMWPower Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 (endret) Er en stund siden jeg har publisert noe på forumet, så tenkte jeg kunne legge ut noen bilder av forskjellige biler jeg har fikset litt på og solgt... Bare for å vise at jeg er "alive" Første bil ut, E39`n som ble solgt i helgen.528IA 1996mod. Org. M5 eksteriør og interiør. Bilen ble meget bra! Endret Februar 26, 2015 av BMWPower Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Stilig med bilder på sandtak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 den der var fin og den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Perfekt! Gromme og spesielle felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Den der var rå flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Ble jo grom den der, solgt den allerede? Tenker at det ikke er langt unna skikkelig grom bil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Ble jo grom den der, solgt den allerede? Tenker at det ikke er langt unna skikkelig grom bil igjen Solgt ja.. Var jo planen å ha den litt i sommer til og cruise med, men ikke alltid det går etter planen Fruen ville heller ha en touring. Se om jeg får solgt E91`n snart også. Grom bil ja... Usikker på når det skjer eller hvilken bil det blir. Må få garasjen ferdig først såfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Synd du bor så langt unna Ellers så skulle fått lov til å ta noen bilder av E46'en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Du kjører jo BMW, ingen problem med en "liten" kjøretur da hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgrace Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Haha, allerede hatt en kjøretur til Molde. Får vente litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Det var nok litt av en nedgradering fra M5-killern til denne vil jeg tro? synes grustaket stjal litt mye oppmerksomhet siden det "skjer" mye mer der enn på de behagelige linjene på bilen men ser du har god peiling på bilder, creds for dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Utrolig flott bil gjort mye riktig med den der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Det var nok litt av en nedgradering fra M5-killern til denne vil jeg tro? synes grustaket stjal litt mye oppmerksomhet siden det "skjer" mye mer der enn på de behagelige linjene på bilen men ser du har god peiling på bilder, creds for dem! Nedgradering ja,hehe.. Men er en helt annen prisklasse/bruksområde på denne bilen da Takk for tilbakemelding på bildene, tok poenget ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Utrolig flott bil gjort mye riktig med den der. Thanks.. Veldig fornøyd med bilen selv. Ny eier ble også veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2012 Var å hentet meg en ny bil i helgen. Ble endelig en E60 på meg også 535D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå