Sund.M3 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Må sei eg likte garasjen din J***** godt!!! Garasjen alle kunne ønsket seg det der!!! kunne ikke sakt det bedre sjøl, drømme garasje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Ja dette blir sykt, bare og flytte inn selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Du er hel rå Torbjørn, makan til garasje da gitt:) Må jo ha en plass å parkere M5'n og drikke øl når du kommer på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Må sei eg likte garasjen din J***** godt!!! Garasjen alle kunne ønsket seg det der!!! Takker. Drømt lenge om den sjøl. Du må ta turen opp te våren, så eg får se gobilen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Må sei eg likte garasjen din J***** godt!!! Garasjen alle kunne ønsket seg det der!!! Takker. Drømt lenge om den sjøl. Du må ta turen opp te våren, så eg får se gobilen igjen Det kan eg gjør Er jo på norheim kvar einaste dag. Noen planer for ny bil til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2013 Må sei eg likte garasjen din J***** godt!!! Garasjen alle kunne ønsket seg det der!!! Takker. Drømt lenge om den sjøl. Du må ta turen opp te våren, så eg får se gobilen igjen Det kan eg gjør Er jo på norheim kvar einaste dag. Noen planer for ny bil til sommeren? Alltid en plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vaksdal haien Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Lekkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Drømmegarasje Jeg vil også ha :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Takker... Har fått malt litt også nå, håper å bli ferdig ila helga. Gleder meg til å montere kontakter, legge fliser og hente det nye verktøyskapet jeg har kjøpt, teng tools Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Enormt artig og lese denne tråden! Garasjen er jo en drøm. Gleder meg til fortsettelsen Mvh Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 for en garasje!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2013 Da er jeg ferdig å male og har begynt å montere kontakter, ventiler osv. Fantastisk god følelse Har også før jeg monterte hyllen i garasjen, frest et spor til LED lys. Som skal jazze opp "pokalhyllen" fikk montert LED lysene idag, ble ganske kult... Vanlig kontakt, 3 fas, lys inne/ute, astrour og portåpnere Spor til LED LED montert Med lys En smuuuule Harry med blått,grønt og rød Blir hvit som blir brukt. Forøvrig fjernkontroll på LED lysene, veldig greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Du er jo litt Harry, Torbjørn. Gleder meg til garasje-innvielsesfesten jeg da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Hvor fikk du tak i disse led stripene? Kunne vært noe å hatt i nye garasjen innfelt i gulvet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Februar 9, 2013 Share Skrevet Februar 9, 2013 Sånne led-lys vil jeg også ha Henger meg på med hvor du har kjøpt og pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå