thomascr Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 for en garasje da Torbjørn. kjenner jeg er bittelitt, musunelige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 18, 2013 Forfatter Share Skrevet April 18, 2013 Ånei;( luftet m5"n å nykantene idag like morro vær gang.. Sku hatt de en go e39 igjen du:) har fått for lite tid til min i altså unger å hus tar tiden.. Skulle det, E39 er absolutt et design jeg liker godt. Du kan jo med go samvittighet selge din til meg, du vet den får et godt hjem her Hvor blir de av prosjektet torbjørn ? Hmm.. Det gikk dessverre ikke som planlagt denne gangen Så er på leit etter nytt prosjekt / gobil. Har du tittet på en bil som er på dine kanter nå? Jeg vet en i Sauda skulle se på den i kveld.. Har vært i dialog med han ja, men aaaalt for dyrt. Synd egentlig, kunne blitt bra den bilen. for en garasje da Torbjørn. kjenner jeg er bittelitt, musunelige.. Takk for det. Er det ikke bare til å begynne bygge da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 for en garasje da Torbjørn. kjenner jeg er bittelitt, musunelige.. Takk for det. Er det ikke bare til å begynne bygge da? Hehe, jo for all del, tar jo av den lærlinglønnå på aibel:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 18, 2013 Share Skrevet April 18, 2013 Må bli en god pris d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet April 19, 2013 Forfatter Share Skrevet April 19, 2013 Må bli en god pris d Hehe, ja det va akkuratt det da. Tror ikke vi kommer noen vei der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Her va en utdate long overdue ja... Det har skjedd en del. Har blandet annet opprettet eget firma for aktiviteter i garasjen Internett siden ikke operativ enda, men du finner det på facebook: alendalsgarasjen Eller har jeg en E46 som er snart klar for salg. Meget pen bil med ryddig historikk. 2004 mod med det rette utstyret og lav km. Nye coilovers, ny eksos, Schmidt PC line felger, div nylakkert pga steinsprut. Kun litt polering igjen, så er den klar Ellers har det også kommet en Mmmmm i garasjen som skal få litt mods og brukes til kose bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 lekkert må få ut et bilde av M-bilen også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Hvor mye for e46'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 M5 liker vi! Bilder! Edit; LeMans blå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 lekkert må få ut et bilde av M-bilen også da Thanks. Ja det kommer Hvor mye for e46'n? Ca 169000kr med felger. 139000 uten felger. M5 liker vi! Bilder!Edit; LeMans blå? Nei dessverre, men vurderer å lakkere den en annen farge. Men får se til vinteren. Tror uansett den faller i smak hos deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Gratulerer med M bil Får komme opp å ta en titt da jeg kommer tilbake til Vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Får gjøre det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Har du flere bilder av E46'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Kun noen tatt med tlf. Satser på liten photo shoot ikveld eller imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Si ifra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå