Pedi Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Nice, gutten...Hilsen Farfar Thanks... Tid komme du innom då? Tenker at jeg må komme ut å se på E28`n også, men tiden strekker liksom ikke heeelt til for tiden Er offshore nå, så er ikke hjemme før 27 sept... Tenkte endel på å kjøre innom å kikke, men har holdt på med 28en om kveldene nå som madammen har vært på sjøen... Men du skulle jo laget til knevegger = bedre plass oppe. (ikke bry deg om hva naboene sier/liker, bare å bygge ) Men vi treffes gjerne litt oftere fra oktober av, nå som vi skal ha samme arbeidssted... Men gleder meg til å se garasjen ferdig, blir i en litt annen klasse enn min ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Kjenner du godt naboen siden 535d stod inne på parkeringen der, stod biler der når eg var innom deg og hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Nice, gutten...Hilsen Farfar Thanks... Tid komme du innom då? Tenker at jeg må komme ut å se på E28`n også, men tiden strekker liksom ikke heeelt til for tiden Er offshore nå, så er ikke hjemme før 27 sept... Tenkte endel på å kjøre innom å kikke, men har holdt på med 28en om kveldene nå som madammen har vært på sjøen... Men du skulle jo laget til knevegger = bedre plass oppe. (ikke bry deg om hva naboene sier/liker, bare å bygge ) Men vi treffes gjerne litt oftere fra oktober av, nå som vi skal ha samme arbeidssted... Men gleder meg til å se garasjen ferdig, blir i en litt annen klasse enn min ja Fikk ikke lov av kommunen å bygge det, ellers ville eg jo såklart vurdert det Ang standard så blir min garasje brukt på en annen måte enn din, mindre mekking og mer polering hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Kjenner du godt naboen siden 535d stod inne på parkeringen der, stod biler der når eg var innom deg og hehe Hehe, ja naboen er bestekompisen. Så blir litt parkering her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Bruker dem ikke bæring til takstola? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Er ikke noe å bry seg med om hva kommunen sier vel? Godkjent er godkjent, bare å bygge litt ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Bruker dem ikke bæring til takstola? De har vel en plan på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Er ikke noe å bry seg med om hva kommunen sier vel? Godkjent er godkjent, bare å bygge litt ekstra Hehe, ja mulig det.. Men tør ikke risikere at jeg må endre eller bygge om, får holde meg til det jeg fikk godkjent. Var jo vanskelig nok det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Gips + vindsperre (ikke bilde bilde av vindsperre) Begynner ta form her... Ferdig grunnet kledning Forskjellig høyde på i 1 etg. Blir en bod over løftebukken for å utnytte plassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Dette blir bra torbjørn;) nytt huset å eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Dette blir bra torbjørn;) nytt huset å eller? Gleder meg til å få inn nytt prosjekt her ja Huset e ikke nytt nei.. Fra 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Takpanner på plass Isolasjon, bommet kraftig i budsjettet her, dette koster litt Men er jo et must. Liggner mer å mer på en garasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Steike meg for en fremgang da!!! Helt rått!!! Tror du gjorde lurt i å lage bodplass over løftebukken slik jeg har gjort ja. Ble noen kvadrat plass der og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Steike meg for en fremgang da!!! Helt rått!!!Tror du gjorde lurt i å lage bodplass over løftebukken slik jeg har gjort ja. Ble noen kvadrat plass der og Veldig fornøyd med den løsningen der ja Godt eg har vært noen timar på befaring hos deg for input te gode ideer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Var sinnsyk med framgang her ja ^^ Blir nok rått når det er ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå