jonas1/// Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2012 Takk for det Ser ut til at bilen havner på finn iløpet av et par dager, men er litt usikker mtp salg, vet ikke hva jeg vil kjøpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 Vurderer å selge min e46 316i touring og skaffe en slik en Små angrer litt på 316 kjøpet, den er bare ikke sprek nok :/ jaja, ønsker deg ihvertfall lykke til med å selge den ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afeluffe Skrevet Juni 23, 2012 Share Skrevet Juni 23, 2012 solgt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2012 Vurderer å selge min e46 316i touring og skaffe en slik en Små angrer litt på 316 kjøpet, den er bare ikke sprek nok :/ jaja, ønsker deg ihvertfall lykke til med å selge den ! Hehe ser den, takk for det solgt ? Nei er ikke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35694551 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 har så lyst på denna at jeg griner Akkurat solgt coupe'en min, og er ute etter ny coupe... denna er liksom midt i høgge. Synd jeg ikke har nok penger -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 har så lyst på denna at jeg griner Akkurat solgt coupe'en min, og er ute etter ny coupe... denna er liksom midt i høgge. Synd jeg ikke har nok penger -.- Banken har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 har så lyst på denna at jeg griner Akkurat solgt coupe'en min, og er ute etter ny coupe... denna er liksom midt i høgge. Synd jeg ikke har nok penger -.- Banken har har ikke råd til å ta lån... skal begynne til skole til høsten å bo borte... har 55k avsatt til bil jeg har svetta endel for men er bare 17 år så tar det rolig nå... hatt min første bil, neste skal bli en slik som du har ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Hehe ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjokolate Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Er det ekte diffbrems på den ? Synd den er så langt unna, bor 50mil unnaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Finnes det falsk? 25% sperre ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjokolate Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Finnes det falsk?25% sperre ja Tenker da på at det ikke er sveist ellerno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 har forsatt m5'n viss det skulle bli interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Beholdes intil videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå