kossmaster Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Damn! drømme bilen det her. Hva med m-ratt og den lille originale tak spoileren til touring ? Mangler på en slik bil
dunderdo Skrevet November 30, 2012 Forfatter Skrevet November 30, 2012 Damn! drømme bilen det her.Hva med m-ratt og den lille originale tak spoileren til touring ? Mangler på en slik bil Rattet er super digg som det er.. (Hartge sportsratt) Men den takspoileren, den skal jeg skaffe meg
dunderdo Skrevet Januar 30, 2013 Forfatter Skrevet Januar 30, 2013 Noe nytt? Nja, egentlig ikke så mye, skal lakkeres nå i februar, så da blir den strøken utvendig Jeg har kjøpt wavetrack diff, men har ikke brydd meg med å montere den ennå.
Flextron Skrevet Februar 5, 2013 Skrevet Februar 5, 2013 Grom bil Her er utstyrslista http://www.bmwvin.com/?vin=BH20219
dunderdo Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Grom bil Her er utstyrslista http://www.bmwvin.com/?vin=BH20219 Tusen takk!!
dunderdo Skrevet April 9, 2013 Forfatter Skrevet April 9, 2013 Da er bilen eu-godkjent, bakfanger lakkert, frontfanger lakkert, byttet bremseklosser fremme, ja og svarte nyrer da Har kjøpt grenrør, men det er et byggesett, så det må tilpasses og tig sveises...
dunderdo Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 Noen som har dører til denne bilen, eller vet om, så skrik ut!!!
Maximan Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Kul bil! Men hvordan ble den levert fra hartge? Så på meca at den er reg som 540i, er den bygd om til m5 senere?
jakobm5 Skrevet April 18, 2013 Skrevet April 18, 2013 Damn! drømme bilen det her.Hva med m-ratt og den lille originale tak spoileren til touring ? Mangler på en slik bil Rattet er super digg som det er.. (Hartge sportsratt) Men den takspoileren, den skal jeg skaffe meg hva er forsjellen på rattet du har og orginalt? på bilde ser det ut som orginalt ratt med hartge merke i center?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå