svampen Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 lenge siden sist oppdatering nå har gjort litt småting skal også bestille et par nye deler nå i nærmeste tid og begynt og ta rust og må sveise litt fått litt mere senk foran og så hjelper seg vuderer også gul film hva syns dere ? eller gå får soting og xenon ? står slik nå Etter mye stuking fikk jeg endelig skrud og rivd den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 8, 2012 Share Skrevet August 8, 2012 Bakfangeren tar meg 5 min og få av du må jo skru ut hele fangeren med avstiveren, mye enklere og få den av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet August 8, 2012 Forfatter Share Skrevet August 8, 2012 haha jaa fant ut av det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Lenge siden jeg har oppdatert men har skjedd masse så bildene sier alt! fikk nye skjermer og grill ramme fra koed. har også byttet tennplugger og kabler og byttet luft filter og olje filter og byttet olje da var "god" motoren oppe og går i gjen nytt og gammelt filter var på tide og bytte og etter bilen har stått og støvet var det digg og få vasket den i gjen i dag har jeg grunnet litt skjermer og div her er begge skjermene ferdig grunnet har tatt av bagasjeluka får og grunne den og sveiset hulla fra gamle spoilern sto så kommer med bilder når den er ferdig tørket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 etter 6-7 uker venting så kom endelig delene. har ikke fått lakkert alle delene enda så det kommer når jeg får mere lakk -facelift nyrer -gt leppe -gt 2 spoiler prøve montering av vinga. bagasjeluka er ikke ferdig lakka* go leppa gammel VS ny også prøve montering av leppa. bilen står på bukker* vinga står til liming så kommer bilder i morra når den er ferdig limt bilen på bakken i gjen blei bra lav også et bilde av sånn den står nå det hjelper seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 ser bra ut Den gt lippa der knekker fort! det har jeg prøvd hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Oktober 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2012 takk begynner og hjelpe seg ja det tviler jeg ikke på haha er det samme spoiler som meg du har også eller ligna ihvertfall veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 6, 2012 Share Skrevet Oktober 6, 2012 Begynner bli meget pen! Hiv på ny eksos så blir det kanon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Oktober 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2012 takk det hjelper seg veldig nå ja skal ha ny eksos men kjøper bakfanger og sideskjørter først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 da var alt av delen lakkert ferdig og montert. skal få tatt noen bedre bilder med speilreflekskamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svampen Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 kjøpt 2L av Fairmontragger her inne. veldig hyggelig kar og fikk med masse til en FIN pris det blir og overhale og kjanse bygge turbo. vi var 3 stk og det var bra jævlig og få den av uten noe elefant eller noe kran. meg og en kompis var ute og testa bilen litt så plutselig kom det et smell også fløy takluka av!! fått satt motoren litt bedre på pallen og tatt av automat kassa i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå