espulus Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Kjøpte meg en 530 for en mnd. siden, og er veldig fornøyd med overgang fra E60 520. Bilen er godkjent ombygd fra en 520, og har alt av eksos, senking, felger osv i vognkort. Den har rullet 186000 km, motor er jeg usikker på hvor langt, men er mindre enn bilen. Planer for bilen: - Fjerne øyelokk på lykter - Montere nytt senkesett (justerbart) - Foliere / hellakkere bilen - Montere ESS Performance chip til motor - Montere ESS Performance chip til girkasse (begge chipene er bestilt) - Nye felger - Montere Dynavin-spiller med skjerm, Internett, navigasjon og android market (Montert) Kommer ikke på så mye mer akkurat nå, da det er full M-styling på bilen. Kom gjerne med innspill om hva jeg kan gjøre med bilen:) Bilder kommer når jeg er hjemme fra jobb...
espulus Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 Som sagt, er på jobb nå, men laster opp når jeg kommer hjem på pc'n..
espulus Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 Dårlig bilde av interiør Radiomeny på Dynavin Div. valgmuligheter
espulus Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 Kan godt anbefale denne spilleren til dere som kanskje har vurdert den. Er veldig mye moro inne på den Er kanskje litt kostbar, men absolutt verdt det !
Tzunami Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Hvordan er det å spille av fra spotify på denne? får du lagret offline-spillelister?
Tzunami Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 glemte jo å si at bilen ser veldig bra ut! pen kombo av interiørlister, int.farge og ext.farge!
Simentp Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Likte veldig godt spilleren, vet du hvordan det hadde vært og montere noe sånt i en eldre type e39? mtp kontakter og cd skifteren? Ellers en meget pen bil!
Tzunami Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 spillern går i alt av e39, bare å spesifisere når du kjøper den
Simentp Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Vill den kunne kobles opp mot cd skifteren i tillegg?
Tzunami Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 for å ikke ødelegge tråden til trådstarter så kan du søke deg frem til en av de mange trådene om dynavin-spillere her på forumet, står veldig mye der
NBCustom Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Flott bil du har, spesielle felger jeg ikke har sett før!
espulus Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 Det med spotify har jeg ikke prøvd enda, men kan komme tilbake med info når jeg har testet:) Takk for tilbakemeldinger:) Tror det er GS-felger..? Har litt lyst på nye, men det får vente! Må betale for chip først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå