BMWE39turbo Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Pen bil med rett motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Pen bil! Helt fantastisk fine i sølv. Kunne godt tenkt meg min i den fargen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Takk for det:) Blir enda "rettere" med justeringer fra ESS! I første omgang blir det et løft på 18hk og 18 nm. Spørs om det blir et større løft etter vinteren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Er ikke helt fan av sølvfarge selv, men synes E39 passer til det. Mulig det blir lakkering senere..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Pen denne her, husker jeg siklet på den da vikebil skulle selge etter de hadde bygd den Legg gjerne ut resultat etter chipping, er spent på om det er merkbar forskjell som kan forsvare prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2012 Hehe! Er i allefall fornøyd jeg! Det skal jeg gjøre. Plukker ut hjernene i starten av juni, så tar vel 2 dager før jeg har de her igjen. Håper jeg merker forskjellen. Fikk beskjed om at bilen må kjøres på 98 oktan etter denne justeringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 Skal til et firma i Trondheim i dag, som driver med foliering av biler.. Er litt usikker på om jeg skal bytte farge på bilen, men skal i allefall få skrevet et tilbud! Noen tips til hvilken farge jeg skal gå for? Er veldig fan av svart, men har kun hatt svarte BMW'er siste årene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buss62 Skrevet Mars 14, 2013 Share Skrevet Mars 14, 2013 ble denne lakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå