Johannes1993 Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Har byttet lambda nå, og bytter Innsugsbelg. Men den er fortsatt dårlig på tomgang, ble litt bedre når jeg byttet disse delene. Har tatt diagnose og ingen feilmeldinger, det var en feilmelding før det var lambdaen, og den er vekk nå som den er byttet. Hører en rar suselyd som virker litt unormal da, nede i motoren et sted, under innsuge ca. Virker som at den kanskje suger falsk luft fortsatt. Noen ide om hvor jeg burde feilsøke, eller noen ide om det kan være noe annet en falsk luft?
Kjell Z3 Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Spray startgass der du mener det suser, da hører du om den øker turtallet om det lekker.
carburetion Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Er ein gummi slange som går inn under innsugsmanifold. Den pleier å hoppe av / leke. Sjekk alle slanger som går inn på innsug.
Johannes1993 Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 Har kikket litt, å brukt litt start gass. Det er noe i nærheten av tomgangsmotoren (13411744713) som får den til å ruse seg litt med startgass. her er bilde over hvor jeg sprayet mot det, og den ruste seg hver gang. Noen som har noe peiling om det er pakningen på tomgangsmotoren som har røket, eller om det er noen kabler i nærheten. hvis jeg tar av insuget for å se må jeg vell ha ny innsugspakning?
Steinr Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 Her har du litt info: http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/39/32
scoot Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Jeg er rimelig sikker på du har en lekkasje jeg! I samme slengen du er nedi der ville jeg skrudd ut tomgangsregulatoren og vasket den og
Johannes1993 Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Skrevet Mai 25, 2012 Det er vell liten sjans for at innsugs manifoilen har sprukket?
scoot Skrevet Mai 25, 2012 Skrevet Mai 25, 2012 Er da flere steder på disse motorene du kan få vakumlekkasje enn på innsugsbjelgen?
Johannes1993 Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Skrevet Mai 25, 2012 Innsugsbelgen byttet jeg pga der sugde den falsk luft. var en 6 cm sprekk i den Men problemet er der fortsatt, men skal rense tomgangsmotoren etc senere idag og se litt nærmere under innsugsmanifoil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå