Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har byttet lambda nå, og bytter Innsugsbelg. Men den er fortsatt dårlig på tomgang, ble litt bedre når jeg byttet disse delene.

Har tatt diagnose og ingen feilmeldinger, det var en feilmelding før det var lambdaen, og den er vekk nå som den er byttet.

Hører en rar suselyd som virker litt unormal da, nede i motoren et sted, under innsuge ca. Virker som at den kanskje suger falsk luft fortsatt. Noen ide om hvor jeg burde feilsøke, eller noen ide om det kan være noe annet en falsk luft?

Skrevet

Har kikket litt, å brukt litt start gass. Det er noe i nærheten av tomgangsmotoren (13411744713)

som får den til å ruse seg litt med startgass. her er bilde over hvor jeg sprayet mot det, og den ruste seg hver gang.

ws873sops8tq3kfuco7n.jpg

aei56481cbfl7unkd8dt.jpg

bau4lz7ng3s1zzz52uni.jpg

Noen som har noe peiling om det er pakningen på tomgangsmotoren som har røket, eller om det er noen kabler i nærheten. hvis jeg tar av insuget for å se må jeg vell ha ny innsugspakning?

Skrevet

Jeg er rimelig sikker på du har en lekkasje jeg!

I samme slengen du er nedi der ville jeg skrudd ut tomgangsregulatoren og vasket den og :)

Skrevet

Innsugsbelgen byttet jeg pga der sugde den falsk luft. var en 6 cm sprekk i den :)

Men problemet er der fortsatt, men skal rense tomgangsmotoren etc senere idag :) og se litt nærmere under innsugsmanifoil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...