vegraden Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Hei er ny bmw eier og dvs også ny på forumet her, men har søkt å sjekka litt men finner ikke konkrete svar på mine spørsmål så jeg prøver Har en bmw e60 530ia 03/04mod og lurer på : Hvilket diagnoseverktøy, er best til disse bilene? tenkte å få kjøpt noe billig så jeg evt kan koble opp pcen å slette/lese feilkoder ol. selv. sett sånne bluetooth sett eller kabler der man bare kan laste ned et program? funker dette? feks dealextreme hadde.. Hvordan får man aux/usb tilkobling? har fint lite peiling på disse greiene men leste litt om et sett man kobler opp men må kode om etterpå, finnes det noe enklere? evt hos forhandler, er det grisedyrt? når jeg trykker på communication på i-driven eller hva det heter kommer det opp kontakt nærmeste forhandler. hvorfor det? hva må gjøres? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 24, 2012 Share Skrevet Mai 24, 2012 Carsoft diagnose verktøy har vert nevn mange ganger her og skal være veldig bra:) ligger en tråd om det også: viewtopic.php?f=9&t=159011&hilit=carsoft aux ettermonteringssett for du på for eks. på koed.no til 457.- og det må kodes etterpå av BMW verksted. Ligger endel lese materiell til deg her search.php?keywords=aux+e60&terms=all&author=&fid%5B%5D=10&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå