Kristian Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Ser bra ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 Ser bra ut:) Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 19, 2012 Forfatter Share Skrevet August 19, 2012 kommentarer er alltid kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 E34 M5 vogn er såå rått drømmen det her:D Du må følge med på min tråd når jeg får en 540 touring i hus Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Vanvittig rå M5. Gikk det greit å legge på filmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 Tenker du på de kryssa i langlysa? Har ofte tenkt på hva de er til jeg å... Er litt tøft da De sorte kryssene er for å få lykta til å se mørkere ut. Det gjør de på grunn av gjenskinnet de gir i reflektoren, for å få reflektorene til å se sort ut. Før så var det endel folk om ettermonterte slike kryss i vanlige runde lykter for å få de til å se mørkere ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 19, 2012 Share Skrevet August 19, 2012 blir så sinnsykt blank den fargen der når den er polert, skikkelig digg. minner så sinnsykt om min gamle, eneste var andre felger og sota vinduer. den var forøvrig nr 780, så nesten brødre biler hehe. et lite bilde av den. fjerner det hvis det var upassende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 E34 M5 vogn er såå rått drømmen det her:DDu må følge med på min tråd når jeg får en 540 touring i hus Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hehe Jeg følger med Når kommer 540 touring i hus da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 Vanvittig rå M5. Gikk det greit å legge på filmen? Takk Det var lettere enn forventet faktisk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 blir så sinnsykt blank den fargen der når den er polert, skikkelig digg. minner så sinnsykt om min gamle, eneste var andre felger og sota vinduer. den var forøvrig nr 780, så nesten brødre biler hehe.et lite bilde av den. fjerner det hvis det var upassende. [ Bilde ] Ble sykt blank med bare en ordentlig vask, har ikke fått polert den enda rå bil du hadde! Hvorfor kvittet du deg med den? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 E34 M5 vogn er såå rått drømmen det her:DDu må følge med på min tråd når jeg får en 540 touring i hus Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hehe Jeg følger med Når kommer 540 touring i hus da? blir når jeg for solgt bilene mine håper i løpet av denne uka!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 E34 M5 vogn er såå rått drømmen det her:DDu må følge med på min tråd når jeg får en 540 touring i hus Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hehe Jeg følger med Når kommer 540 touring i hus da? blir når jeg for solgt bilene mine håper i løpet av denne uka!! Har du en 540 i sikte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 blir så sinnsykt blank den fargen der når den er polert, skikkelig digg. minner så sinnsykt om min gamle, eneste var andre felger og sota vinduer. den var forøvrig nr 780, så nesten brødre biler hehe.et lite bilde av den. fjerner det hvis det var upassende. [ Bilde ] Ble sykt blank med bare en ordentlig vask, har ikke fått polert den enda rå bil du hadde! Hvorfor kvittet du deg med den? hehe da blir det speil etter polering ja, har samme farge på 540en også. neh ung og rastløs, alltid kjekt med noe nytt hehe. men blir en touring igjen endag kan eg love deg, er så rå lyyd i en s38 på turtall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 20, 2012 Forfatter Share Skrevet August 20, 2012 blir så sinnsykt blank den fargen der når den er polert, skikkelig digg. minner så sinnsykt om min gamle, eneste var andre felger og sota vinduer. den var forøvrig nr 780, så nesten brødre biler hehe.et lite bilde av den. fjerner det hvis det var upassende. [ Bilde ] Ble sykt blank med bare en ordentlig vask, har ikke fått polert den enda rå bil du hadde! Hvorfor kvittet du deg med den? hehe da blir det speil etter polering ja, har samme farge på 540en også. neh ung og rastløs, alltid kjekt med noe nytt hehe. men blir en touring igjen endag kan eg love deg, er så rå lyyd i en s38 på turtall Må vell få den polert snart Er helt enig med deg, syykt rå lyd på s38! Men vi kan bytte bil når du er ferdig med 550'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 har en i sikte ja, prøvekjørt bilen au men skal ikke røpe for mye, med mindre det er i boks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå