BmwM46 Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Ny oppdatering på første post ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starion Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Pen vogn! Synest du bør gå for laminx eller annen lyktefilm siden du fikk sorte grøftelys;) hehe Synest hvertfall det gjør seg med svak toning på frontlykter! Ellers ang. chip kan eg anbefale trf på det varmeste... Meget fornøyd med mitt opsett som eg fikk fra han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simmelim Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 vil bare råde deg til å tenke godt igjennom om du bør chippe bilen din. når bilen har gått såpass langt så bør du hvertfall tenke igjennom om det er lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Okei , ja er klar over det ! Pratet med trf å han har gitt meg ett oppsett til overkommelig pris ! Så mulig jeg går for det Bilen er godt vedlikeholdt hele veien , alt av servicer er tatt osv , så er egentlig ikke så redd for dette Å med tanke på laminx film vil jeg muligens ha det Men må vise bilen først på bt så kan jeg vurdere om jeg vil det ! Kom med flere forslag til forbedringer ! Alt tas mot med stor takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Ny update ! Bestilt endel deler idag ! M matter M gir kule M girkule pose & håndbrekk pose Carbon merker forran & bak Carbon merker til felgsenter Carbon merke til ratt Interiør lys i ledwhite Vil bli bestilt veldig snart! Bremser rundt om ! Service ! Dynavin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Ny update ! Bestilt endel deler idag ! M matter M gir kule M girkule pose & håndbrekk pose Carbon merker forran & bak Carbon merker til felgsenter Carbon merke til ratt Interiør lys i ledwhite Vil bli bestilt veldig snart! Bremser rundt om ! Service ! Dynavin! Idag er mer deler bestilt Bremser til alle hjul ! Deler til service! Time til verksted blir bestilt imorgen : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Endel oppdateringer her nå ! Kommer tilbake med bilder osv imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Sorry for at jeg ikke har kommet med bilder enda , men har hatt service + bytte av bremser + sotet vinduene igjen + 4hjulskontroll + justert senkesettet 100% + snart godkjent med coilovers ++++ Kommer når kameraet er på plass igjen Neste som skal gjøres er carbon merker forran, bak og på ratt. Så skal jeg bytte alle merkene på felgene til carbon merker. Venter på m girkule , alcantara girpose og håndbrekk pose, neste blir diverse dill , har lest endel om koder man kan legge inn å få diverse "skjulte" funksjoner ! Noen som kan dette som kunne gjort dette for meg for en penge ? Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med bilen nå ? Ingen som har effektanlegg og sportskinn interiør ? Send PM ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimznope Skrevet September 24, 2012 Share Skrevet September 24, 2012 Fin bil! Har en svart m-sport sjøll, angeleyes, "6k" farge på skiltlys + interiør. Meen gira på nye felger. Non gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Fin bil!Har en svart m-sport sjøll, angeleyes, "6k" farge på skiltlys + interiør. Meen gira på nye felger. Non gode råd? Herlig Har du noen bilder? Jeg er også sykt gira på nye felger Har du funnet noen du liker eller noen du kunne tenkt deg ? Gi meg noen tips , er ute etter nye felger selv Idag kommer stor oppdatering som skulle vært her for lenge siden ! Skal gjøre diverse idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 Igår fikk jeg gjort endel med bilen , ikke de største oppgraderingene men noe fikk jeg da gjort Bilder fra alt som ble gjort ligger i første post - Monterte ny midtkonsoll med armlene! - Ny girpose (M) - Ny handbrekk pose (M) - Nytt emblem forran - Nytt emblem bak - Nytt emblem ratt - Støvsugde bilen i tillegg pga det virkelig var trang for det ! Hyl ut om noen har dynavin spiller eller effektanlegg til meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimznope Skrevet Januar 8, 2013 Share Skrevet Januar 8, 2013 Fin bil!Har en svart m-sport sjøll, angeleyes, "6k" farge på skiltlys + interiør. Meen gira på nye felger. Non gode råd? Herlig Har du noen bilder? Jeg er også sykt gira på nye felger Har du funnet noen du liker eller noen du kunne tenkt deg ? Gi meg noen tips , er ute etter nye felger selv Idag kommer stor oppdatering som skulle vært her for lenge siden ! Skal gjøre diverse idag Har funnet felger:D gleder meg syyyykt til sommern nå! har et pænt bilde av fronten. Ønsker meg svart grill da. Burde jeg bestille ny eller poppe ut den gamle å lakke selv tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Januar 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2013 Fin bil!Har en svart m-sport sjøll, angeleyes, "6k" farge på skiltlys + interiør. Meen gira på nye felger. Non gode råd? Herlig Har du noen bilder? Jeg er også sykt gira på nye felger Har du funnet noen du liker eller noen du kunne tenkt deg ? Gi meg noen tips , er ute etter nye felger selv Idag kommer stor oppdatering som skulle vært her for lenge siden ! Skal gjøre diverse idag Har funnet felger:D gleder meg syyyykt til sommern nå! har et pænt bilde av fronten. Ønsker meg svart grill da. Burde jeg bestille ny eller poppe ut den gamle å lakke selv tror dere? [ Bilde ] Jeg bestilte bare svart grill fra GS , mens en kamerat har lakka sin , eneste forskjell er at lakken kan flasse av når du vasker bilen , men like bra bare billigere ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mars 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2013 Da er det vell på tide å blåse igang igjen her etter mye skapphet fra min side nå ligger det dynavin, sportskinn seter og litt andre diverse godsaker å venter på meg så oppdateringer kommer fortløpende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heineoen Skrevet Mars 12, 2013 Share Skrevet Mars 12, 2013 Veldig stilig E46 touring! Liker modsa du har gjennomført til nå. Har du noen flere biler av bilen med de nye baklyktene dine forresten? Gjerne med diverse lys kombinasjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå