mbruer Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Hva brukes denne til annet enn tv? Hva ligger disse på i pris? Kan få tak i en nå men vet ikke hva de pleier å være verdt, eller hva jeg kan bruke den til:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Den kan også brukes til å koble til ekstern videokilde og ryggekamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Den kan ikke brukes til TV uten ekstern dekoder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Den kan også brukes til å koble til ekstern videokilde og ryggekamera Ah. Stemmer. Var derfor jeg hadde lyst på sånn. Hva pleier disse å koste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Finner vel noen på ebay til 1000kr og oppover for 16:9 versjonene. 4:3 koster noe mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Finner vel noen på ebay til 1000kr og oppover for 16:9 versjonene. 4:3 koster noe mindre. åh, det er forskjellig til 16:9 og 4:3 ja... Fakk. Den jeg har funnet er fra en vanlig tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Her er en feks.: http://www.ebay.de/itm/BMW-Video-TV-Mod ... _500wt_922 Mulig du må ha et kabelsett i tillegg hvis du ikke har videomodul fra før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mai 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2012 Her er en feks.:http://www.ebay.de/itm/BMW-Video-TV-Mod ... _500wt_922 Mulig du må ha et kabelsett i tillegg hvis du ikke har videomodul fra før. Den kommer fra en 01mod med 16:9 den jeg har fått tak i for 800 kr. Har ikke modul fra før nei. Men mener å huske det er noe løse kabler Baki der. Må sjekke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Hvordan kobler man seg inn på denne videomoduler med ekstern kilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 For "AV" kanalen som du velger på tv-tuneren : lyd (mono) - pin 4 og 5 på den hvite kontakten, video - pin 6 og 15 på den hvite kontakten. Ryggekamera (kun video) : pin 13 og 14 på den hvite kontakten. Men her må du også ha et jordingssignal (0v) inn på pin 17 på den blå kontakten for å aktivisere. Jeg har forklart litt om det også i min tråd på side 25 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Ahh.. skjønner. Får forske litt på det etterhvert. Takker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Kikka Baki bilen istad. G det sitter en svart boks der tvmodulen skal sitte... Og jeg fant bare en hvit løs kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnøy Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 På touring skal tv-modulen ligge under gulvplata, rett bak bakseteryggen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2012 På touring skal tv-modulen ligge under gulvplata, rett bak bakseteryggen. Ah akkurat... Venstre side da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørnøy Skrevet Mai 29, 2012 Share Skrevet Mai 29, 2012 Nei, nesten midt i rommet, under plata. Du må løsne en 6mm bolt i bakre kant av plata + lastekrokene i forkant av plata. Det ligger to forsenkede unbraco skruer i hver lastekrok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå