Mantis Skrevet Mai 27, 2012 Share Skrevet Mai 27, 2012 Driver å skal til å kjøpe en E46 coupe, men jeg har også svært lyst å bytte ut interiøret i bilen. Grunnen: Km-stand, historikk og pris overgikk dette interiøret og et interiør kan alltid byttes ut uten at det koster skjorta. Problemet er at det er manuelle seter i denne bilen, og et M3 interiør er jo elektronisk med memory. Så hvordan blir det då å sette inn M3 interiør? Vil det bli feilkoder på airbag og slike ting? Noen som vet eller som har erfaring? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Ingen som vet? Lurer også på om der er samme avstand på skinnene og om det bortsett i fra det elektriske er plug and play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Det er fullt mulig å bygge om til elektriske, men du må nok trekke noen ledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 I mitt hode er det jo bare å koble på strømførende kabel til den eller de kablene som styrer reguleringsmotoren(e). Koble fra en plass hvor det kun er spenning når tenningen er på? Kabel for setevarme regner jeg med er samme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Mai 28, 2012 Share Skrevet Mai 28, 2012 Setevarme er lagt opp riktig dersom du har setevarme fra ffør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2012 Om der er er jeg ikke 100% sikker på ettersom jeg ikke har tatt fly ned for å se på bilen enda, men jeg regner med setevarme er rimelig standardutstyr for en BMW som er solgt ny i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå