hermanoo90 Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Grattis med konge bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 God kveld Gikk det greit hjem i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 God kveldGikk det greit hjem i dag? Det gikk helt suverent. Hengeren var knallgod å kjøre med, selv i venstrefila hjemover. Vi har tatt ut motoren ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Hehe, venstrefila med bmw foran og bak. Fått ut motoren alt, det var kjapt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Hehe, venstrefila med bmw foran og bak. Fått ut motoren alt, det var kjapt. Hehe. Jada, får gjort mye med flinke kamerater. Vi sees imorgen! Jeg gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Det gjør vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Vil tro det låter ganske greit av denne når du gasser litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Det gjør det, uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Vil tro det låter ganske greit av denne når du gasser litt Ganske grei lyd ja, selv med org. eksos. Det gjør det, uten tvil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 http://www.ebay.com/itm/94-96-BMW-E34-E ... 4a&vxp=mtr Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 http://www.ebay.com/itm/94-96-BMW-E34-EURO-BLACK-SHADOW-FRONT-KIDNEY-GRILL-GRILLE-EDGE-FRAME-PAIR-/120916708682?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c27328d4a&vxp=mtrFlott bil! Suverent! Takk så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian H. Foss Skrevet Juni 3, 2012 Share Skrevet Juni 3, 2012 Veldig pen lyd i denne, og meget godt drag! Ekstremt pent eksemplar av en E34. Slenger ut et par bilder fra i går Even! Fant tilfeldigvis et par bilder på mobilen. Takk for at du redda punkteringen i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2012 Veldig pen lyd i denne, og meget godt drag! Ekstremt pent eksemplar av en E34. Slenger ut et par bilder fra i går Even! Fant tilfeldigvis et par bilder på mobilen. Takk for at du redda punkteringen i natt! [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Se her ja. Bare hyggelig vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Noen bilder fra treffet nede hos Johnja. Har bestilt Lamin-X tint til tåkelykter og emblemer. Er spent på hvordan emblemene blir, men må bare prøve. Får muligens en kompis til å lakke nyrene i svart metallic etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 er det en e34 jeg godt kunne tenkt meg så hadde det vært denne, for den er bare så fin med de felgene der, sitter som et skudd! smiler hver gang jeg ser den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå