bergeee Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34808115 bilen ser helt jævlig ut, kanalene er sparkla igjen, hele bilen ser ut som noe jeg har lakert kl 6 en søndags morgen etter en jævlig lang og har kveld på byen:P sig over alt, da snakker jeg ikke om små sig, nermest hele døra er bare et stort sig. og resten fult fult av apelsin:P var og så på den for en veninne og jeg nektet henne og kjøpe den:P til og med folk som har tatt på den før lakken hadde tørka. så er fingeravtrykk på den:P gidde han et meget sjenerøs bud på 15 som han takket uhøflig nei til:P
Gjest Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 litt feil det du skriver der vel? denne bilen er grei bil i forhold til pris å teknisk stand, dette er på ingen måte noen strøken bil, men skal man betale med en pose bananer så er dette en grei bil, 30000 er ikke en måneds lønn en gang i dag. jeg blei litt nyskjerrig å dro å kikka på bilen. vil vel kalle hele innlegget ditt krenkende. man får ikke ny bil for 30 lapper, stemmer det var et lakksig på førerdøra, kanaler var ikke sparklet, men var begynt å bli litt brunt rundt 2 av jekkfestene. men ellers så får man en godkjent bil med en frisk dieselmotor som går rimelig, å ellers helt greit utstyrt til å være en slik bil. grunnen til at denne skal selges er at de som eier den drar mye hestehenger å da blir en 318 noe armt. syntes det er på sin plass at du sletter dette tåpelige innlegget å du kan bare svare at jeg er tett å ikke har peil på bil osv... men svarer på dette på forhånd så jeg slipper seinere, biler har jeg drivi aktivt med kjøp å salg siden 1993, skrudd fra meg ja, å vet sånn noenlunde hva som er noe å ha å ikke......
babjorn Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 litt feil det du skriver der vel? denne bilen er grei bil i forhold til pris å teknisk stand, dette er på ingen måte noen strøken bil, men skal man betale med en pose bananer så er dette en grei bil, 30000 er ikke en måneds lønn en gang i dag. jeg blei litt nyskjerrig å dro å kikka på bilen. vil vel kalle hele innlegget ditt krenkende. man får ikke ny bil for 30 lapper, stemmer det var et lakksig på førerdøra, kanaler var ikke sparklet, men var begynt å bli litt brunt rundt 2 av jekkfestene. men ellers så får man en godkjent bil med en frisk dieselmotor som går rimelig, å ellers helt greit utstyrt til å være en slik bil. grunnen til at denne skal selges er at de som eier den drar mye hestehenger å da blir en 318 noe armt. syntes det er på sin plass at du sletter dette tåpelige innleggetå du kan bare svare at jeg er tett å ikke har peil på bil osv... men svarer på dette på forhånd så jeg slipper seinere, biler har jeg drivi aktivt med kjøp å salg siden 1993, skrudd fra meg ja, å vet sånn noenlunde hva som er noe å ha å ikke...... Si til selger,at han/hun burde droppe denne settningen i salgs annonsen (jeg er dritt lei av guttunger uten penger som ringer og skal ha bil. selges kun til voksne seriøse mennesker) Så får man et større marked,for er som regel guttunger/jenter som kjøper disse bilene.
bergeee Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 litt feil det du skriver der vel?quote]altså, viss du er så jævlig peilig så burde du kansje vist at bmw e36 har 2 propper på vær side som man putter jekken inni? jeg spør meg selv. hvorfor er disse vekk? og bare en ruglete flate over? og nei, var ikke bare litt sig på den ene døra. hele bilen var et stort sig. og er jo en grunn til at hele bilen er garasje lakka. sikkert mye og sjule! jeg blei veldig iritert selv når jeg dro for og se på denne bilen da den framsto som veldig pen på bildene, men er jo passe utspekulert og ha dårlig kvalitet på alle bildene der lakken vises og helt strøkene bilder fra bilen innvendig? og når en 318tds ligger til 39 tusen forventer man at den er veldig pen:) så jeg valgte og si fra da jeg selv har vert meg på og kjørt langt for og se på en bil som overhode ikke er som forventet! og det er veldig trist og bruke masse tid og penger på og se på en bil som ikke er som forventet!
evi Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 For å pirke så har e36 faktisk 4 gummiputer under kanalene som også er jekkfester..
Joher Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 For å pirke så har e36 faktisk 4 gummiputer under kanalene som også er jekkfester.. Alle ver jo det! Er jo noe muffins at de er tettet igjen .. Mange touringer å velge mellom, er jo bare å styre unna driten latterlig pris, 15 er reel salgspris om han er intr å selge.
bergeee Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 ja. gadd faktisk ikke å legge meg under bilen for å se om de var på plass engang:) ga han et bud på 15 og dette syntes jeg nesten var for mye for den bilen og da ble jeg informert at det kom ikke på tale at han solgte bilen for under 35 tusen:P men den har jo ligget ute en god stund nå så han har vell innsett at han må senke prisen så folk ikke får sjokk når de drar for og se på den! men selvfølgelig. sikkert god bil for en som er lakerer/oppretter eller en som driter i om bilen ser helt jævlig ut og at den mest sansylig kommer til og se ut som en stratos om et års tid:) og til dere som trur jeg er en tullig som bare vill ødlegge for stakkern med gullet. det er jeg ikke! men vet selv hvor forbanna surt det er og dra flere timer for og hente bil som er så langt fra hva man fårestilte seg som mulig!
ZhilleN Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Bra du sier ifra bergeee, så folk slepper og dra milevis for noe som bare er søppel!
tysk bmw spesialist Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 kjære fredrik kikka på bilen i dag,ok ser at den er garasjelakka,noe sig men helt grei til værdags,bilen er hel og grei men ikke strøken. angående proppene til jekkfester så kan jeg fortelle deg at de står der de skal, så det forteller vel noe om dine bmw kunnskaper eller syn? ,jeg gadd faktisk også og bøye meg ned og kikke under,,der var det ikke rust. motoren maler som en katt og bilen var god og kjøre. pen og hel inni syntes også at det ikke er noe og utsette på prisen. fortalte eier om dritten du skriver,han sa at det er noe du må stå for selv,han syntes iallefall du kunne holdt deg til sannheten viss du ønsket og blogge om bilen hans. og ifølge eier dro du ikke mange mil for og se på bilen det var faktisk han som møtte dere i skien og ifølge han bor dere nedi der. så jeg syntes seriøst at du burde slette denne driten,og i framtida holde deg til det som er reelt
ls44mm Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 ikke for å blande meg oppi saken der,,, men det var faktisk litt irriterende å lese innleget ditt,, da det er bare masse komma,,,,, ingen store eller små bokstaver, og det ser lite oversiktelig ut om du hadde tatt deg 2 min ekstra og fått det til å se sånn någenlunde oversiktelig så hadde det sikkert blitt tatt mere seriøst f eks,,, Kjære Fredrik kikka på bilen i dag. Ok, ser at den er garasjelakka, noe sig men helt grei til værdags. Bilen er hel og grei men ikke strøken. Angående proppene til jekkfester så kan jeg fortelle deg at de står der de skal, så det forteller vel noe om dine bmw kunnskaper eller syn? Jeg gadd faktisk også og bøye meg ned og kikke under,der var det ikke rust. Motoren maler som en katt og bilen var god og kjøre. Pen og hel inni. Syntes også at det ikke er noe og utsette på prisen. Fortalte eier om dritten du skriver,han sa at det er noe du må stå for selv. Han syntes iallefall du kunne holdt deg til sannheten viss du ønsket og blogge om bilen hans. Og ifølge eier dro du ikke mange mil for og se på bilen, det var faktisk han som møtte dere i skien og ifølge han bor dere nedi der. Så jeg syntes seriøst at du burde slette denne driten,og i framtida holde deg til det som er reelt.
Anbefalte innlegg